SigurdE36 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Da fattern importerte en BMW sykkel nylig så var tollskiltene ordnet på null tid! Var snakk om en halvtime. I Norge tok det 3 dager før alt av papirer og alt gikk i orden og skilter kunne hentes. Aha, sweet det da. Dillta bare etter selger jeg, men skiltene måtte kjøpes å trykkes ett annet sted, så var det masse papirer for forsikring, også måtte de ha papirer på teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Så... Kan jeg kjøre på regulære tyske skilt helt hjem? Altså verken tyske prøveskilt, eller tyske eksportskilt. Forsikringen må selvsagt være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Så...Kan jeg kjøre på regulære tyske skilt helt hjem? Altså verken tyske prøveskilt, eller tyske eksportskilt. Forsikringen må selvsagt være i orden. Sigmund Jeg har gjort dette uten problemer, dog så var det engelske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Jeg har også gjort dette, men fra Sverige:) Ble stoppet av polisen også, null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Du kan jo bare leie norske prøveskilter som du setter på når du kommer til Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Så...Kan jeg kjøre på regulære tyske skilt helt hjem? Altså verken tyske prøveskilt, eller tyske eksportskilt. Forsikringen må selvsagt være i orden. Sigmund Jeg har gjort dette uten problemer, dog så var det engelske skilt. Jeg tror selger må levere de tyske skiltene når han selger bilen, men det kan sikkert noen andre svare helt sikkert på. De engelske er jo bare å ta med seg, har ett par liggende hjemme selv Her er det hvertfall litt nyttig info rundt tyske prøvekjenne merker http://www.importerbil.no/joomla/index. ... cle&id=130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg må nesten få lov å anbefale denne, som jeg selv har til salgs. Den er i hvert fall veldig kjøreglad! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41681753 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Tror jeg vil si meg litt enig med 316: Skal man kjøpe bil som skal brukes daglig og ikke planlegger å skru særlig selv, ville jeg gått for nyest mulig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hoho! Det ble ble en nyere bil, og ingen bruktimport. Jeg la litt mer penger i potten også... Henter bilen i morgen, så da kan jeg røpe valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Håper du kjøpte den godkjent ombygde e46 316 med m3 motor og understell som "m3 Yngve" har til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Enda nyere! Og helt original. Men rå likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 130i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Jadda, da har jeg kjøpt bil! Valget falt, som gjettet over, på en BMW 130i. Og den er helt klart kjøreglad Den er blå, mekanisk god (har fått den sjekket), fin inni, lastet med utstyr, men er ikke helt 100% visuelt god utvendig. Jeg får vurdere om jeg gjør noe med dette nå, eller senere. Den er også litt sleeper-aktig, da det eneste som fra utsiden skiller denne fra andre 1-ere (Med M optikk) er de doble eksoshalene. Her er et annonsebilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Litt mer i potten enn 100k-150k som planlagt da Grattis! Skulle gjerne hatt en 1-serie med 6'er selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå