Gå til innhold

Kjøreglad "nummer 2 bil" - Hva skal jeg velge?

MrQuiet
 Share

Anbefalte innlegg

Da fattern importerte en BMW sykkel nylig så var tollskiltene ordnet på null tid! Var snakk om en halvtime. I Norge tok det 3 dager før alt av papirer og alt gikk i orden og skilter kunne hentes.

Aha, sweet det da. Dillta bare etter selger jeg, men skiltene måtte kjøpes å trykkes ett annet sted, så var det masse papirer for forsikring, også måtte de ha papirer på teknisk kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...

Kan jeg kjøre på regulære tyske skilt helt hjem? Altså verken tyske prøveskilt, eller tyske eksportskilt. Forsikringen må selvsagt være i orden.

Sigmund

Jeg har gjort dette uten problemer, dog så var det engelske skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...

Kan jeg kjøre på regulære tyske skilt helt hjem? Altså verken tyske prøveskilt, eller tyske eksportskilt. Forsikringen må selvsagt være i orden.

Sigmund

Jeg har gjort dette uten problemer, dog så var det engelske skilt.

Jeg tror selger må levere de tyske skiltene når han selger bilen, men det kan sikkert noen andre svare helt sikkert på. De engelske er jo bare å ta med seg, har ett par liggende hjemme selv :P Her er det hvertfall litt nyttig info rundt tyske prøvekjenne merker http://www.importerbil.no/joomla/index. ... cle&id=130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jadda, da har jeg kjøpt bil! Valget falt, som gjettet over, på en BMW 130i. Og den er helt klart kjøreglad :D

Den er blå, mekanisk god (har fått den sjekket), fin inni, lastet med utstyr, men er ikke helt 100% visuelt god utvendig. Jeg får vurdere om jeg gjør noe med dette nå, eller senere.

Den er også litt sleeper-aktig, da det eneste som fra utsiden skiller denne fra andre 1-ere (Med M optikk) er de doble eksoshalene.

Her er et annonsebilde:

a52wiheehwx5cksfq6eb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...