Michter Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hei! framskjermene mine er ødelagte og tenkte jeg skulle kjøpe nye. fant både uorginale og orginale på koed.no med en stor prisforskjell. det er altså snakk om 600kr mot 3000kr. er det noen som har erfaring med de uorginale framskjermene? tenker på passform og om de i det hele tatt er like de orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 kjøpte de urogrinale for en stund tilbake, og de passer rett på uten noe som helst. vet ikke åssen kvaliteten er da jeg solgte bilen 1 måned etter jeg fikk de på, men jeg var vertfall storfornyød med de, so fornøyd at jeg bestilte en ny urginal skjer m ida til den nye bilen som også er en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Kjøpte en høyre uorginal skjerm, passer 99% ene skruen inni dørkarmen passet ikke, men skjermen henger som bare det fordi om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 IKKE kjøp Veng/e.l skjermer. Har hørt om MANGE som har hatt trøbbel med slike skjermer da de enten er for korte eller for lange eller generelt har ræva passform. Kjøp originalt, det er helt klart verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Kjøpte en uoriginal skjerm hos Koed (tipper det er samme skjermer alle har, bare så det er sakt), det gjør jeg aldri igjen. Dette bør kun vurderes dersom man har type utkjørt bruksbil, som man kaster dersom det ikke går igjennom eu første gang. En skjerm blir dyr uansett, siden den må lakkes. Så den tusenlappen i forskjell på godset, blir ikke så stor i helheten. Som du ser, var jeg i akkurat samme situasjon som deg, bare at jeg kjøpte piratskjermen. Jeg lærte, og kjøpte nå nylig originalskjerm til 1500 hos koed i stedet for en ny piratskjerm. Skulle bare ønske jeg gjorde det på venstresiden og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 En kamerat av meg kjøpte u-org fra koed, passformen var ekstremt dårlig! Flere hull som ikke passa overens også var det feil bue i forhold til blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg har kjøpt flere av de uoriginale skjermene og jeg synes de er helt greie. Eneste jeg har hatt store problemer med er å få festet innerskjermer godt nok rundt hjulbuen. Men de trenger litt jobb for å få god passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Er det til sedan eller coupe dere har kjøpt til? Vurderer å kjøpe uorginale til en coupe, da jeg uansett skal bygge de om, men hvis passform er så dårlig som enkelte nevner, så er det kanskje best å styre unna...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Er det til sedan eller coupe dere har kjøpt til? Vurderer å kjøpe uorginale til en coupe, da jeg uansett skal bygge de om, men hvis passform er så dårlig som enkelte nevner, så er det kanskje best å styre unna...? Coupe for min del ivertfall Klart det vil være variasjoner i kvalitetene, og folk vet jo at det ikke vil være slik som originalt med en så rimelig skjerm. Noen skjermer er nok derimot værre enn andre, noen skjermer vil nok være brukbare igjen. Slik som Fanqua nevner at området rundt blinklyset er feil, er akkurat det samme som på min. Det er flere millimeter gap mellom pakningen og stålet, det ser rett og slett forferdelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Jeg har kjøpt til sedan. Tenker dere på blinklyset i framkant? Er enig der at det ikke er helt som det skal, men lakkereren min rettet en del på mine her. Sideblink passer rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg er litt usikker, men jeg tror at Mekonomen fører uoriginale karosserideler til BMW som har en fornuftig kvalitet (iallefall i Sverige). Profilen "Hasso" i det svenske Autopower forumet holder på med et E46 prosjekt der han i tillegg til et motorbytte bl.a har byttet forskjermer og disse kjøpte han hos Mekonomen. Han er kjent for å være temmelig pertentlig og kritisk når det gjelder kvalitet (56 år gammel bilmekaniker og sporvognsteknikker). Skyt meg ikke hvis dette er et villspor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Takk for svar! Da går jeg for orginale skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå