Gå til innhold

Hvorfor er "Du gjør det helt feil"-tråden stengt?

Anbefalte innlegg

Ble nok litt mye uthenging av fine biler fordi folk ikke likte dem rett og slett. Og den lange krangelen som var nå nettopp (som jeg trooor har skylda) var bare kjempeteit, at voksne folk kan holde på slik overasker meg i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare få understreke at det ikke er jeg og RS Heggem som er årsaken til at tråden er stengt, vi tok diskusjonen videre på PM. Tråden kom tilbake påsporet MEN ett par andre brukere klarte ikke holde seg for gode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt det er ræva av moderatorene å stenge tråder, uten å skrive som siste innlegg hvorfor. Samme med finn.no tråden også, plutselig stengt. Frodi en moderator mente personlig at det var en unødvendig tråd. Den ble åpenhet igjen da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble stengt fordi enkelte ikke klarer å la krangler ligge. RS Heggem og Fredrik 90 tok krangelen videre på PM, og det er bra. Der skulle det sluttet, men allikevel må flere ta det opp. Derfor stengte jeg tråden. Har til hensikt å åpne den igjen, tanken var å vise konsekvensen av kontinuerlig krangling og forsøpling av tråder. Helt greit å diskutere bilene som blir lagt inn, men personangrep er ikke tolerert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...