carburetion Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 160-170kmh med vw mk2 jetta. Absolutt ingenting meir å gå på. Er ikkje hastigheten opp i fart som er skummel, men når du bremser ned og bilen sporer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Jeg hadde 250 km/t på speedo med min E90 325d med 197 hester, i disse hastigheter så viser jo meteret ganske feil så jeg tenker den reelle toppfarten som er 235 km/t stemte ganske bra. Etter software oppdatering til 265 hester så bunner jeg speedo helt på 260 km/t, GPSen målte til 252 km/t. I disse hastigheter så synes jeg ikke bilen var noe behagelig å kjøre, ligger veldig greit og stødig på til 240 km/t (på speedo) over det så merker man at dette er hastigheter en standard oppsatt E90 ikke er laget for. Drar egentlig veldig bra helt til topp Hadde litt over 220 km/t på speedo med min E34 520IA, dro overraskende bra opp til ca 200 men over det så gikk det meget tregt gitt. Stødig og fin opp i mot 180 km/t før man merker at dette er tross alt en gammel bil, men lydnivået er overraskende lavt i disse hastigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Veldig skryte tråde dette, snadder for politiet. Skikkelig menn skryter aldri, spesielt på et åpent forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Veldig skryte tråde dette, snadder for politiet. Skikkelig menn skryter aldri, spesielt på et åpent forum Joda... hvis heltedåden er utført på Autobahn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Alt i denne tråden er utført på Autobahn og det vet alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Veldig skryte tråde dette, snadder for politiet. Skikkelig menn skryter aldri, spesielt på et åpent forum Joda... hvis heltedåden er utført på Autobahn... Åja, heltedåd ville jeg ikke kalle det å kjøre fort på autobahn. Det å bryte lydmuren i saltørken det er en heltedåd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 293km/t på gps i e28 m535i med 1,2 bar i ladetrykk 311km i e34 alpina b10 bi turbo (speedo) subare impreza gt, 437hk på hjul 300+ (speedo gikk ikke lengre men hadde rundt 1000rpm til på 6 gir) 250km i e28 m5. og det sykeste er vell en gammel sliten sierra i 270km, ( med alt for mye turtall og ladetrykk i forhold til hva motoren tålte.. 8500rpm og 2.2 bar i ladetrykk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Veldig skryte tråde dette, snadder for politiet. Skikkelig menn skryter aldri, spesielt på et åpent forum Er nok ikke mye som man bevisføres av informasjonen i denne tråden, så dette kan man ta helt med ro. Nå var mine "fartsetapper" kjørt på henholdsvis Autobahn og motorveien i Danmark, men har vært oppimot disse hastigheter på Norsk jord også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Men da jeg var i en lengre periode i øst-tyskland så kjøre jeg 100km på 20 minutter med en Audi A8. Hvem er jeg til å mene at du taler usant, men enkel matte tilsier at dette tilsvarer en snittfart på 300km/t i 20minutter. Noe som i min bok høres noe usannsynlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 329km/t i 2004mod Bar Honda F1 bil (650hk) (turtallsperre) 260km/t i Formel Renault 2000 (220hk) (turtallsperre) 250km/t i E46 320 med kompressor (270-280hk) (Hastighetsperre) 240km/t i E36 compact med S50 (321hk) (turtallsperre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Åja, heltedåd ville jeg ikke kalle det å kjøre fort på autobahn. Det å bryte lydmuren i saltørken det er en heltedåd Jeg har faktisk kjørt en bil på Bonneville Salt Flats i Utah, USA... har du?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Åja, heltedåd ville jeg ikke kalle det å kjøre fort på autobahn. Det å bryte lydmuren i saltørken det er en heltedåd Jeg har faktisk kjørt en bil på Bonneville Salt Flats i Utah, USA... har du?... Nei, tror ikke du skjønner mitt poeng. Alle kan tråkke gassen i bånn på Autobahn. Er en som har brutt lydmuren med et farkost som går på bakken. Men siden du har vært der må du fortelle Men har du kjørt bil på en av verdens farligste veier i sør-Amerika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 140 km.t i snitt på 3 km med min 1993 520t målt av UP. Ikke mye og skryte av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Nei, tror ikke du skjønner mitt poeng. Alle kan tråkke gassen i bånn på Autobahn. Er en som har brutt lydmuren med et farkost som går på bakken. Men siden du har vært der må du fortelle Intet spennende... kun litt ekstra krydder på en ellers spennende roadtrip i det vestlige USA. Jeg forstår absolutt ditt poeng, men det er ikke helt ufarlig å kjøre skikkelig fort på Autobahn. Så hvis man nærmer seg 300 Km/t vil jeg absolutt mene at det krever sin mann. Jeg er ikke modig nok, men jeg overlever nederlaget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Har kunne tatt med flere av alle bilene jeg har hatt, men blir fort litt kjedelig, disse er de jeg husker best vertfall. 250km/t 328i E46 hadde ikke nådd turtallsperra enda men en Audi i horisonten gjorde at jeg ga meg med det. 200 km/t 84 mod w123 230E automat, nådde turtallsperra nøyaktig på 200 km/t 160 km/t i min nåværende E34 540i, mulig den har mer å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå