sorzy Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Enig, er også en del som lakkerer nederste del, men beholder de vertikale delene i matt sort så mange muligheter her. Etter at jeg fikk senket bilen og satt på frontleppa er det merkbart flere som titter eller kommer bort og slår av en prat, moro Onsdag ja, da er det jo bare noen få dager igjen å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Absolutt, dårlug søvn om dagen kan man si. Tror jeg holder bilen som den er frem til våren, da blir det matt svart frontleppe, matt svarte nyrer og matt svarte 19" eller 20" felger. Tror det blir bra på en Mineral grå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Noen bilder fra i dag. Sliter litt med de nye bakhjulene som jeg synes er litt for aggressive (på disse bildene ser de ok ut, men sett ovenifra stikker de litt mye utenfor skjerm imo)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 NICE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 NICE!!! Takk for det! Her er bilde som viser bedre hva jeg mener med litt for aggressive bakhjul: Skulle gjerne hatt de noen mm. lenger inn i hjulbuen... Forhjulene er imidlertid helt perfekt (flush). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Nydelig farge og bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Se der ja, endelig bilder. Ganske så aggressivt bak, men går det uten å subbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Syns da de felgene satt som et skudd jeg, hvis de ikke subber er det vil ikke nødvendig å gjøre noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hjulene satt perfekt:) nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Har hatt på nye hjulene noen dager nå og liker de mer og mer. Det er bittelitt subbing hvis jeg står på i svingene. Har vel 3 muligheter: 1. Justere litt mer camber. Har -1.5 nå etter utført firehjulskontroll men antar det ikke er noe problem å øke til -2.0 eller kanskje enda litt mer? 2. Frese ned et par mm på felgene 3. Senke enda litt mer. Da blir det isåfall coilovers og først til våren siden det snart er sesong for vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ufattelig pen bil! Og personlig synes jeg felgene satt som et skudd sorzy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Hallo folkens, Det er dessverre ikke så mye som skjer på BMW-fronten her. Jeg er veldig fornøyd med bilen og har egentlig moddet det jeg hadde ønske om å modde. Jeg var en millimeter unna å bestille nye M3 eller M4 for en måned siden, men kombinasjonen av prøvekjøring av en annen bil og en BMW-selger som ikke følger opp førte til at jeg endte opp med noe annet gromt i stedet. Så BMW'en (til venstre, hehe) må pent finne seg i litt mindre fokus framover M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Den der fortjener noen flere/bedre bilder. sorzy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hehe, du mener vi overlever det på et BMW-forum? Jeg venter på nye felger og hjul, også disse fra HRE, og så fort de nye hjulene er på skal jeg få tatt noen bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå