Simennzz Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Kjøpte leppen og senkesett hos Baan Velgen i Nederland. Meget god kundeservice. http://www.baanvelgen.com/ Takker for tipset! For forhåpentligvis grill og fenderlights ila neste uke, og har ordnet med foliering for shadowline i neste måned. Leverer også bilen inn for å få solfilm på mandag. 20% bak og 35% fremme, fikk beskjed om at det ville holde den nokså original (stemmer dette?) Skulle egentlig ha en shoot nå før jeg gikk på jobb, men så glemte jeg jo selfølgelig å sjekke om det var batteri i kameraet. Tok noen lusne iPhone bilder derimot, bare for å ta noe. (Ser ut som riper under lykten, det er ikke riper, men sola!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Skal du foliere kromen på dørhåndtakene også? Synes du bør det. Har sett det på en Imola rød F13, og det passet ypperlig på rød bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Skal du foliere kromen på dørhåndtakene også? Synes du bør det. Har sett det på en Imola rød F13, og det passet ypperlig på rød bil. Det skal jeg! Sandnes Bruktbil sin det? Har forsåvidt bestilt BMW M Performance i bilens farge, tenker ca 2 uker til jeg får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Nei, Drømmebil sin 640i. Hvilke M Performance deler skal du ha i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Nei, Drømmebil sin 640i.Hvilke M Performance deler skal du ha i bilens farge? Ja, de jeg mente.. Skriver så mye tøys idag, skjer mye på jobb! Er spoiler jeg har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Flott, rød 520! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Veldig pent, gleder meg til oppdateringer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Nydelig bil med en fantastisk farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Da var det montert solfilm fra Agder Solfilm som jeg forsåvidt kan anbefale på det høyeste! Får også en liten pakke imorgen som inneholder grill og litt forskjellig. Fant ut idag at jeg hadde "Park Assist" pakke, så fender light trim'en passer ikke, så om noen er interessert i disse i høyglans-svart, er det bare å gi et pip. Har også bestilt nye shadowline lister fra ebay! Var ute og vasket bilen for enorme mengder pollen, så da ble det noen bilder. Sotingen ble 35% foran og 20% bak og syns det passet veldig godt, verken for lite eller for mye. Litt interiørbilder - Har dashbordet trukket i skinn, er dette noe man kan velge, eller er det individual? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Merker jeg blir glad når jeg ser familiebiler med farge slik at linjer og konturer kommer skikkelig frem. Pen den gamlebilen din også, men når de to står side om side så ser man godt at en frisk farge gjør mye med en bil. To tomler opp for fargevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Kan jeg spør hva du betalte for solfilm. Bare ta det på pm så iallfall veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Ble bra med solfilm. Skinntrukket dashbord kan du velge så lenge du har skinnseter. Dumt med fender light trimen, sånn går det når du har så mye utstyr. Jeg har mine til lakkering i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Ligger tydeligvis ulemper ved å velge fordeler (Lyspakke og park assist) Forsåvidt kult system det Park assist greiene, fungerte utrolig bra! Redd jeg blir dårlig å lukeparkere etterhvert.. Har fått pakken med grillen og rear reflector, så skal få montert det på så fort jeg har tid! Har da til salgs fender light trim i høyglans svart til en eller annen pris: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potters Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg kjøper gjerne disse av deg jeg. Vi kan ta resten på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Da har jeg fått skiftet grillen. Bilen er skitten (den blir helt gul av å stå ute en dag..), så beklager det. Bildene er tatt med telefon Rydda vekk noe av "pynten" til dama, og prøvde pynte litt selv.. spørs hvor lenge det står danskiii og Sopihop reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå