fre Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Etter noen måneder med 3-serie, var det på tide med en 1´er igjen. Hentet denne for to uker siden i Tyskland, veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Dette er faktisk bmwen jeg kunne tenkt meg pr.dags dato, elsker denne! Grattis med en nydelig BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Nydelig bil, veldig lyst på en slik selv men svært få i Norge med bensin, noe jeg foretrekker i en coupé. Hvordan er din motorisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 1'er coupe er lekker, ultimate er vel en 1M i Valencia eller AW! Hva slags farge er dette, utstyr og motorisering? Gratis med ny bil! Hvordan er denne ifht E91 LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Takker og bukker folkens, synes absolutt E82 er et tøft karosseri. Ser egentlig bedre ut i virkeligheten enn på bilder og. 1'er coupe er lekker, ultimate er vel en 1M i Valencia eller AW!Hva slags farge er dette, utstyr og motorisering? Gratis med ny bil! Hvordan er denne ifht E91 LCI? 1M er helt rått, og Valencia er iallefall tøff farge. Dette er en Spacegrau. Liker fargen veldig godt, passer til bilen. Motor er 120d, med 177hk. Opplever denne som meget sprek faktisk! I forhold til E91 LCI så er det noe mindre komfort vil jeg si. Men den oppleves utrolig mye lettere. Og kvikkere. Nå hadde jeg jo 318d, med 143hk, som jeg var veldig fornøyd med, men merker godt forskjellen her gitt. Greit utstyrt. M-sport, skinn, soltak, Navi business (skulle gjerne hatt proff, men holder egentlig greit), 18", Xenon ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Nydelig bil, veldig lyst på en slik selv men svært få i Norge med bensin, noe jeg foretrekker i en coupé.Hvordan er din motorisert? ja, er vel generelt få E82 i hele tatt. Mitt valg falt på en 120d, og jeg er meget fornøyd. Drag i massevis. Anbefaler deg å prøve en diesel i en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 På grunn av at vi venter vårt første barn i september, kan det nok tenkes at denne "ofres" i løpet av august. Så da er det bare å si fra ved eventuell interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Tøff bil og helt klart en av de mer sexy BMW modellene. I mine øyne er det veldig mye E30 over 1 serie Coupé og det skader heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Tror ikke du er alene om det synet, Fredrik. Er mange som liker E30 som også liker disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 ja, nå er denne til salgs grunnet familieforøkelse! hvis noen her skulle være interessert. Havner på Finn nesten uke, men tenkte et "bimmers-tilbud" først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 hva ser du for deg i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 hva ser du for deg i pris da? 269 ink reg. her. Legger den nok til 279 på Finn eventuelt. Special Bimmers price Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå