Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Hm... Trur jeg må ha en sånn bil.

Bare å handle det. ;)

gud så strøken! Bra jobb i bagasjerommet og, ser ut som det er ment til å være der ;)
Masse bra arbeid! Stå på! :D

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg trakk om bekledningen i bagasjerommet? Brukte filt kjøpt hos Bilradiospesialisten og spraylim, så er det bare å presse/gni filten utover der den skal. Har vel brukt rundt 1500kr på alt i bagasjerommet. Men man får billiger filt på feks. biltema. Jeg liker bilradiospes sin pga at den er litt tykk og har god kvalitet, men den er ganske dyr også.

-

Strakk ledninger til sensorer og slanger til dempere idag. Glemte kamera idag også, men det var ikke mye spennende å ta bilder av uansett. Fikk algt de langs bremserør under dekslene, så det ble ganske bra skjult.

Og siden jeg har iLevel ble Wi-Fi-senderen montert på festet til diffuseren bak. Skulle visst være på utsiden av bilen... Lite vits å ta bilder med mobilen i en mørk grav, men men. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alt strekt opp og koblet opp, utenom tenning og plussledning til alt. Ser ganske mye ledninger der bak nå:

9358490503_d799c350b5_b.jpg

Ferdig bagasjerom:

9361269060_a01e00c3ff_b.jpg

9358490945_0041bd50f1_b.jpg

Det eneste som gjenstår nå er å få kjøpt fjærbein/bags og montere sensorer. Dette må gjøres samtidig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om påken får titte nedi der, vil de garantert tro det er lystgass. Da må du bare jatte med de. :D

Kjempeflott utført arbeid. Morro å se hva resultatet blir.

Uansett har det vært morro å følge med på bilene du har hatt også. Ganske så forskjellige biler må jeg si, men alle har hatt et felles likhetstrekk. Det er jo selvfølgelig brukbar senk, og fete felger. Stå på. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pent stykke arbeid du har gjort. :)

Hva er det som bestemmer størrelsen på tanken og hvor stor er "minstekravet"? Trenger man egentlig tank om man kun skal heve/senke en gang i blant (og ikke bryr seg om hastighet og denslags)?

Om påken får titte nedi der, vil de garantert tro det er lystgass. Da må du bare jatte med de. :D

Det er naturligvis kompressor og tank til hornet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...