Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Får ikke blitt aggressiv nok med de nei. Synes ikke det er mange bmw'r som kler tucking Nei, enig. Kanskje F10/11. Mangen Audi kler det! Fra siden var den jo faen så rå! men få på helpolerte futura!! Det hadde vært perfekt! Bra jobba! helt riktig E92 !! rått å se den på luft Gå for helpolerte futura, da blir bilen en perle Ja det er vel bare å begynne å sette bort penger til felger! Så.. Hvor står bilen nå?? I Lillestrøm.. Og hva skjer der, Tore??
Torek Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Oslo Motorshooooow! Jeg skal faktisk innom en tur KUN for å sjekke ut bilen din, hehe.
Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Hehe, det er bra! Kjekt å hilse på.
HalvorK Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Få ut bilde da ? Pix or it didn´t happen Freakshow reagerte på dette 1
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Få ut bilde da ? Pix or it didn´t happen Hvilken stand skal den på? Dette må ses live Står i OijOij sin stand i hall C.
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir bra. Mulig å se en demonstrasjon av hvordan lufta fungerer og hvor fort dette fungerer?
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir bra. Mulig å se en demonstrasjon av hvordan lufta fungerer og hvor fort dette fungerer? Det går nok fint så lenge fjernkontrollen fungerer skikkelig, har hatt litt tull med den i det siste..
fanqua Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Tøft at du får vist den fram! Dukker opp imorgen så du får være i nærheten så jeg får hilst på!
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Pokker. Visste jeg skulle tatt turen til Lillestrøm i dag.
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Tøft da! Er den der imorgen også? Kanskje litt hårete å betale 200kr for 1 times tid etter jobb men
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Da gleder jeg meg til å se Svinger innom for en prat i mårra! Den er god Tøft at du får vist den fram! Dukker opp imorgen så du får være i nærheten så jeg får hilst på! Ja, det er litt gøy når man blir spurt om å stile ut. Pokker. Visste jeg skulle tatt turen til Lillestrøm i dag. Får ta det imorgen da. Tøft da! Er den der imorgen også? Kanskje litt hårete å betale 200kr for 1 times tid etter jobb men Den er der til søndag kl 17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå