Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Får ikke blitt aggressiv nok med de nei. Synes ikke det er mange bmw'r som kler tucking Nei, enig. Kanskje F10/11. Mangen Audi kler det! Fra siden var den jo faen så rå! men få på helpolerte futura!! Det hadde vært perfekt! Bra jobba! helt riktig E92 !! rått å se den på luft Gå for helpolerte futura, da blir bilen en perle Ja det er vel bare å begynne å sette bort penger til felger! Så.. Hvor står bilen nå?? I Lillestrøm.. Og hva skjer der, Tore?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Oslo Motorshooooow! Jeg skal faktisk innom en tur KUN for å sjekke ut bilen din, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hehe, det er bra! Kjekt å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Få ut bilde da ? Pix or it didn´t happen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hvilken stand skal den på? Dette må ses live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Få ut bilde da ? Pix or it didn´t happen Hvilken stand skal den på? Dette må ses live Står i OijOij sin stand i hall C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir bra. Mulig å se en demonstrasjon av hvordan lufta fungerer og hvor fort dette fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir bra. Mulig å se en demonstrasjon av hvordan lufta fungerer og hvor fort dette fungerer? Det går nok fint så lenge fjernkontrollen fungerer skikkelig, har hatt litt tull med den i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Da gleder jeg meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Svinger innom for en prat i mårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Tøft at du får vist den fram! Dukker opp imorgen så du får være i nærheten så jeg får hilst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Pokker. Visste jeg skulle tatt turen til Lillestrøm i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Tøft da! Er den der imorgen også? Kanskje litt hårete å betale 200kr for 1 times tid etter jobb men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Da gleder jeg meg til å se Svinger innom for en prat i mårra! Den er god Tøft at du får vist den fram! Dukker opp imorgen så du får være i nærheten så jeg får hilst på! Ja, det er litt gøy når man blir spurt om å stile ut. Pokker. Visste jeg skulle tatt turen til Lillestrøm i dag. Får ta det imorgen da. Tøft da! Er den der imorgen også? Kanskje litt hårete å betale 200kr for 1 times tid etter jobb men Den er der til søndag kl 17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 M-tech02 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå