fanqua Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Enig! Var ikke litt fornøyd med at alle koblingene viste. Ja, har funnet en nettside som selger vinyllakk. Men det koster 300kr for en boks, og jeg trenger sikkert 3-4 bokser til alt. Så jeg lurer på om jeg skal prøve å trekke om bekledningen med filt jeg også. Hvis du har fått det til så bør det jo være muligheter for at jeg klarer det også Ja bør ikke være noe verre i din, kjøpte bare stoff og spraylim på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 dette her blir helt rått! liker at luft begynner å bli litt mer utbredt i bmw-miljøet også Er vel rimelig få enda, men noen må jo begynne. Utrolig å se hvor kreativ du er ! Å hva du får til ikke minst ! Gleder meg til å se sluttresultatet ! Takker! Er bare å prøve og feile, og prøve igjen. Ja bør ikke være noe verre i din, kjøpte bare stoff og spraylim på biltema Kjøpte mer filt idag og trakk om hele bagasjerommet er utrolig glad for at jeg valgte dette, fremfor å lakke det. Var litt vanskelig å få bra inni noen vinkler, men resultatet ble mye bedre enn forventet! Trekket på bagasjerommet må jeg ta om igjen, trodde det skulle være det enkleste, men det ble det værste Glemte selvfølgelig kamera idag, så det får holde med mobilbilder. Tok nesten ingen bilder underveis, men her er hvertfall resultatet: Trekt om ene bakseteryggen: Så nå kommer det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Ser bra ut dette Må få ut video av det når det er ferdig, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Video av når bilen heves og senkes du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Oh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Det må vel gå an å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Så rått! skikkelig arbeid å, liker utviklinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Imponert!! Så jo originalt ut, og ikke minst mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Så rått! skikkelig arbeid å, liker utviklinga! Imponert!! Så jo originalt ut, og ikke minst mye bedre ut! Takk! Hyggelig med sånne tilbakemeldinger! Skøytene i gulvet ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Du får forresten ikke lov å legge inn poster her uten at det involverer bilder, blir like skuffet hver gang jeg ser og det ikke er kommet mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Har veldig tro på dette. Perfekt bil og planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Det må jeg si, skulle tro du hadde fått det gjort proft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Har veldig tro på dette. Perfekt bil og planer Det må jeg si, skulle tro du hadde fått det gjort proft Kjekt å høre! - Trekte om dekselet på bagasjeluken idag, siden jeg ikke var fornøyd sist. Med litt mer tolmodighet ble det mye bedre. Lakkerte også dekselet over batteriet sort. Slik ble resultatet (skitten bil), skal bytte de gråe pluggene med sorte: Ferdig pusset: Lakkert og montert deksler med sort filt: Deler jeg ikke gadd å montere igjen da jeg aldri har brukt de : Får ikke tilgang til grav før i neste uke, så får ikke strekt slanger osv før da. Derfor brukte jeg gode 4 timer på å vaske bilen innvendig og utvendig og tok litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Hm... Trur jeg må ha en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå