Frode D Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Haha, nei, det blir ikke noe Duracell-sticker på min - Ser ut til at bags blir sendt i løpet av denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Har så troa på dette! Fantastisk flott utført arbeid så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 \:D/ Har så troa på dette! Fantastisk flott utført arbeid så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Fikk mail idag om at pakken var sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Fikk mail idag om at pakken var sendt! Ah!!! Misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Hehe, det gikk mye fortere enn forventet. Når jeg fikk mailen om at de måtte lage de, trodde jeg det kunne ta lang tid. Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ryktene sier at to pakker er lastet opp for utkjøring idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Regner med at det blir montering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Kom med masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Gleder meg til å se denne med luft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Har holdt på i 10 timer idag ble en den feilsøking av det elektriske, da jeg ikke fikk ventilblokken til å gi ut luft (kontakten var ikke plugget skikkelig i ) og så sleit jeg litt med å finne tenningssignal til releet... Ble ikke mange bildene da jeg hadde nok med å sette meg inn i alt som skulle monteres og hvordan. Det som gjenstår er å justere inn høyden og vinkler, samt montere sensorer. Her er en teaser fra hvertfall.. Syns jeg traff rimelig bra uten å vite noe om hvordan høyden skulle bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Gratulerer! Dette såg meeeeget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 GLEDER meg til bilder her nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå