Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Gjorde en kjapp photoshop med helpolerte OZ Futura. Jeg syns det blir bortimot perfekt! tommyheimberg og Bjørn Henning Bjørge reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hmmm. Jeg tror du fant svaret på hva du skal ha der egentlig evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Gjorde egentlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Går ut ifra det er bare jeg som synes de er et nummer for små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Går ut ifra det er bare jeg som synes de er et nummer for små? Skal jeg ha 19" må jeg tucke felgene og det syns jeg ikke kler E92. Hvis jeg ikke skal tucke med 19" blir den altfor høy, da kunne jeg like godt kjøpt coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gjennomført opplegg dette her. Godt å se at noen gjør slikt med en relativt ny bil. Ang felger; siden du sier at 19" blir for stort, har du gått ned på rullediameter på hjulene da? For hjulene blir jo i utgangspunktet samme størrelse når du går opp på felgstørrelse og ned i gummiprofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Går det an å få luftfjæringen godkjent hos Biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gjennomført opplegg dette her. Godt å se at noen gjør slikt med en relativt ny bil. Ang felger; siden du sier at 19" blir for stort, har du gått ned på rullediameter på hjulene da? For hjulene blir jo i utgangspunktet samme størrelse når du går opp på felgstørrelse og ned i gummiprofil. Tusen takk! Har ikke gått ned i rullediameter, økte profilen med 5 fra 19" til 18". Men når felgen skal gå jevnt med skjermen (og ikke på innsiden) blir det nødvendig å heve bilen for at ikke skjerm og felgkant skal kræsje. Dekket ligger jo oppe i hjulbuen. Nå har jeg 5-10mm klaring melom felgkant og skjerm når den ligger nedpå. Går det an å få luftfjæringen godkjent hos Biltilsynet? Det går vel an, men tror ikke det er enkelt. Er ganske mange krav som skal tilfredstilles da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow11 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Dette såg bra ut, hadde E-level på A5'en som eg nett solgte å kan anbefales til hvem som helst. Ang godkjenning er dette meget vanskligt å dyrt å få til. Det er et sett som blir solgt med TUV om eg husker rett å det er G.A.Z. Men er det uten tuv må du via labratorium i tyskland å bruke masse tid å penger, og sjølv da er det ikkje garantert det blir godkjent. Har ikkje fått sett gjennom alle bildene, men har du vannfelle på systemet? Hadde en plan med og fylle litt sprit/frostvæske på tanken før vinteren for å forhindre frost i system å belger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Syns det ble mer enn perfekt! Så lenge bilen ligger på bakken og felgkant kysser skjermkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Dette såg bra ut, hadde E-level på A5'en som eg nett solgte å kan anbefales til hvem som helst. Ang godkjenning er dette meget vanskligt å dyrt å få til. Det er et sett som blir solgt med TUV om eg husker rett å det er G.A.Z. Men er det uten tuv må du via labratorium i tyskland å bruke masse tid å penger, og sjølv da er det ikkje garantert det blir godkjent. Har ikkje fått sett gjennom alle bildene, men har du vannfelle på systemet? Hadde en plan med og fylle litt sprit/frostvæske på tanken før vinteren for å forhindre frost i system å belger. Det er ikke aktuelt å gjøre. Har to vannutskillere i systemet ja. Hvilken type frostvæske bruker du? Syns det ble mer enn perfekt! Så lenge bilen ligger på bakken og felgkant kysser skjermkant Det er det som er målet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow11 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det er ikke aktuelt å gjøre. Har to vannutskillere i systemet ja. Hvilken type frostvæske bruker du?Solgte bilen nå nettopp så ble ikkje gjort noe med det.Savner det å legge bilen nedpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Solgte bilen nå nettopp så ble ikkje gjort noe med det. Savner det å legge bilen nedpå. Skjønner. Har helt glemt dette med frostvæske, men bør vel ha det i om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Tusen takk! Har ikke gått ned i rullediameter, økte profilen med 5 fra 19" til 18". Men når felgen skal gå jevnt med skjermen (og ikke på innsiden) blir det nødvendig å heve bilen for at ikke skjerm og felgkant skal kræsje. Dekket ligger jo oppe i hjulbuen. Nå har jeg 5-10mm klaring melom felgkant og skjerm når den ligger nedpå. Aha - da ser jeg logikken. Tenkte ikke på at du har gummien innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Blei heelt perfek med oz futura:-), må ikke finne på å ha noe større enn 18:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå