Frode D Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 I forrige uke ble bilen parkert for vinteren. Eller den skal brukes litt på tørre veier sånn at den får strekt litt på seg i løpet av vinteren. Unngå saltet er det viktige. I løpet av vinteren har jeg planer om å bygge om bagasjerommet, montere e-level, touch pad, digitalt display for trykk i belgene, nye belger bak, eksos CPS-leppe og litt annet snacks. Kjøpte meg også en sort E36 316i Coupe som skal bli bruksbil om den er like bra som jeg tror. Den får m-tech fangere, nye felger og selvfølgelig coilovers. Kan ikke kjøre på stylter. Her er en video fra standen vår på OMS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Den merce E klassen så nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 kan du dele spec på rondellene du hadde? et, bredde på dekk osv? Gjekk dette uten mod på hjulbuer på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Den merce E klassen så nydelig ut! Ja, den var fin, bra fitment! kan du dele spec på rondellene du hadde? et, bredde på dekk osv? Gjekk dette uten mod på hjulbuer på bilen? 8.5x18 ET13 med 205/40 og 10x18 ET19 med 225/40. Gikk akkuratt uten å valse bak. daigzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Bestilte litt ting fra Bag Riders idag. Digitalt display og sensorer for måling av trykk i tank og hver belg, nye fester til tanken og litt fittings. Display og iPod-dock skal bygges ned i rommet foran girspaken. Skal flytte tanken opp under hattehyllen for å få litt bedre plass i bagasjen. Merket at det var litt lite plass når jeg var på OMS, og har lyst å få tanken litt vekk fra hekken i tilfelle påkjørsel bakfra. Satser på det blir enda "cleanere" enn det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Gleder meg til og følge med videre utover vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Gleder meg til og følge med videre utover vinteren Skal prøve å være litt flinkere å ta bilder underveis denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Det er faktisk ganske vanskelig å ta bilder underveis. Man planlegger at man skal ta mange bilder mens man holder på, og så er man plutselig ferdig uten å ha tatt et eneste bilde.. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Det er helt sant. Blir litt ivrig underveis og da glemmer jeg kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Synes du skal legge ut bilde av vinterbilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Blir bra dette Ja og ta bilder underveis er veldig vanskelig, slet med det samme selv da jeg bygget ipod docking og ny skjerm. Fikk bare tatt noen bilder som egentlig kunne blitt mange mer, kommer jo på det når man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Synes du skal legge ut bilde av vinterbilen jeg Den er ikke så mye å se på. Men har hvertfall blitt fikset litt feil på og blitt eu-godkjent i to år etter at jeg kjøpte den. Har coilovers liggendes til den og så blir det vel noen 18" og M-tech til våren. Blir bra dette Ja og ta bilder underveis er veldig vanskelig, slet med det samme selv da jeg bygget ipod docking og ny skjerm. Fikk bare tatt noen bilder som egentlig kunne blitt mange mer, kommer jo på det når man er ferdig Det er fort gjort å glemme å ta bilder underveis. Jeg liker å gjøre meg ferdig når jeg holder på. - I håp om at jeg skulle få til docking, rocker switch og display nede i rommet foran girspaken tok jeg ut boksen og begynte å kappe i den. Lagde noen maler i papp av knappen og displayet, og fant ut at det skal akkuratt gå å få alt nedi. Kravet er at jeg skal kunne skjule alt når jeg lukker luken. Var litt flinkere å ta bilder idag, selv om det bare er med mobilen. Utgangspunktet: Kuttet av dockingen så mye som det var mulig: Ferdig kuttet: Satser på at jeg har målt opp riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Ikke dum vinterbil det da Frode Å den løsningen du holder på med nå med doking ser jo bra ut gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Ikke dum vinterbil det da Frode Å den løsningen du holder på med nå med doking ser jo bra ut gleder meg til å se hvordan det blir Nei, den er grei den. Den er bare ikke så pen i lakken osv. Hvis den holder like bra som den virker som, blir det nok bruksbil i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 har du noen bedre bilder av dekka på de rondell felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå