Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

I forrige uke ble bilen parkert for vinteren. Eller den skal brukes litt på tørre veier sånn at den får strekt litt på seg i løpet av vinteren. Unngå saltet er det viktige.

I løpet av vinteren har jeg planer om å bygge om bagasjerommet, montere e-level, touch pad, digitalt display for trykk i belgene, nye belger bak, eksos CPS-leppe og litt annet snacks. :)

Kjøpte meg også en sort E36 316i Coupe som skal bli bruksbil om den er like bra som jeg tror. Den får m-tech fangere, nye felger og selvfølgelig coilovers. Kan ikke kjøre på stylter.

Her er en video fra standen vår på OMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den merce E klassen så nydelig ut! :o

Ja, den var fin, bra fitment!

kan du dele spec på rondellene du hadde? et, bredde på dekk osv? Gjekk dette uten mod på hjulbuer på bilen? :)

8.5x18 ET13 med 205/40 og 10x18 ET19 med 225/40. Gikk akkuratt uten å valse bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte litt ting fra Bag Riders idag. Digitalt display og sensorer for måling av trykk i tank og hver belg, nye fester til tanken og litt fittings.

Display og iPod-dock skal bygges ned i rommet foran girspaken. :) Skal flytte tanken opp under hattehyllen for å få litt bedre plass i bagasjen. Merket at det var litt lite plass når jeg var på OMS, og har lyst å få tanken litt vekk fra hekken i tilfelle påkjørsel bakfra. Satser på det blir enda "cleanere" enn det er nå. 

zaetech-digigauge_3__26677_std.jpg

exo-ring-black-1__04846_std.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske vanskelig å ta bilder underveis. :D

Man planlegger at man skal ta mange bilder mens man holder på, og så er man plutselig ferdig uten å ha tatt et eneste bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :)

Ja og ta bilder underveis er veldig vanskelig, slet med det samme selv da jeg bygget ipod docking og ny skjerm. Fikk bare tatt noen bilder som egentlig kunne blitt mange mer, kommer jo på det når man er ferdig  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal legge ut bilde av vinterbilen jeg :P

Den er ikke så mye å se på. Men har hvertfall blitt fikset litt feil på og blitt eu-godkjent i to år etter at jeg kjøpte den. Har coilovers liggendes til den og så blir det vel noen 18" og M-tech til våren. :)

IMG_0519_zps523af425.jpg

IMG_0517_zpscfdd4873.jpg

Blir bra dette :)

Ja og ta bilder underveis er veldig vanskelig, slet med det samme selv da jeg bygget ipod docking og ny skjerm. Fikk bare tatt noen bilder som egentlig kunne blitt mange mer, kommer jo på det når man er ferdig  :-k

Det er fort gjort å glemme å ta bilder underveis. Jeg liker å gjøre meg ferdig når jeg holder på. 

-

I håp om at jeg skulle få til docking, rocker switch og display nede i rommet foran girspaken tok jeg ut boksen og begynte å kappe i den. Lagde noen maler i papp av knappen og displayet, og fant ut at det skal akkuratt gå å få alt nedi. :) Kravet er at jeg skal kunne skjule alt når jeg lukker luken.

Var litt flinkere å ta bilder idag, selv om det bare er med mobilen.

Utgangspunktet:

IMG_0521_zps9b3a46db.jpg

Kuttet av dockingen så mye som det var mulig:

IMG_0529_zps06cc2bee.jpg

Ferdig kuttet:

IMG_0524_zps84e480d4.jpg

IMG_0525_zps5c3d628e.jpg

Satser på at jeg har målt opp riktig!

IMG_0528_zps4d93289c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dum vinterbil det da Frode ;)

Å den løsningen du holder på med nå med doking ser jo bra ut ;) gleder meg til å se hvordan det blir ;)

Nei, den er grei den. Den er bare ikke så pen i lakken osv. Hvis den holder like bra som den virker som, blir det nok bruksbil i to år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...