Frode D Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 har du noen bedre bilder av dekka på de rondell felgene? Har kun de som ligger i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Er endelig ferdig med rommet foran girspaken. Her er en kjapp gjennomgang av det jeg har gjort. Resultatet ble temmelig greit mtp at det egentlig ikke var plass der til alt. Dockingstasjon til iPod/iPhone, Rocker Switchen til luften og display til trykk i belger og tank. Utgangspunktet ("brilleholder"): Begynt å kappe. Tok enda mer bort, men har ikke bilder av det: Sjekking av plass: Lagde en ramme av MDF til å feste ting i. Litt i tynneste laget!: Undersiden etter at alt var montert og limt fast: Trukket med filt og montert: Alt skjult: Thundercoil og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 hvordan ser det ut med lys i displayet? det så litt dypt ut rundt det? men kult å tilpasse småting så det ser "oem" ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 hvordan ser det ut med lys i displayet? det så litt dypt ut rundt det? men kult å tilpasse småting så det ser "oem" ut! Har ikke koblet styringsenheten til enda, siden jeg skal bygge om bagasjerommet i samme slengen. Men når jeg testa det så var det helt greit, er ikke så dypt som det ser ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Du er flink og det skal du ha. Håpe du ble fornøyd selv og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Du er flink og det skal du ha. Håpe du ble fornøyd selv og:) Takk for det! Er i grunnen fornøyd med resultatet, men jeg tror det hadde blitt finere med skinn nedi der. Men det hadde blitt vanskeligere å få bra finish på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Vanvittig kult! Du vurderte ikke å trekke med alcantara eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Kult!! Flink til å modifisere du!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Vanvittig kult! Du vurderte ikke å trekke med alcantara eller noe slikt? Takk! Var inne på tanken, men jeg har ingenting annet i alcantara på hele bilen. Så skinn er nok det beste alternativet. Begge deler er jeg ganske sikker på at kan limes på oppå filten igjen. Kult!! Flink til å modifisere du!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 genial løsning det der! Kjempe smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ble knall det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ble knall det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ble nais Har vel litt press på å få ting vel gjennomført, på en såpass dyr bil. iPhonen så ut som en liten leke-kopi. Haha Alltid kos å følge med her inne. Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 genial løsning det der! Kjempe smart Ble knall det! Ble knall det der ja Takker, folkens! Ble nais Har vel litt press på å få ting vel gjennomført, på en såpass dyr bil. iPhonen så ut som en liten leke-kopi. Haha Alltid kos å følge med her inne. Keep it up! Takk for det! Ja, på en måte, men så lenge jeg selv er fornøyd syns jeg det er greit. Det er tross alt for min egen del jeg gjør alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå