Frode D Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Etter militæret blir det enten F01 eller E92, og det skal du ha mye av takken for! Ble helt rå! Takker! F01 er ikke helt feil det heller da. - S.Hafsmo, Sondre92 og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Joa, men må nesten se hvor langt lommeboka rekker og Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Montert camber armer her au heller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Montert camber armer her au heller ? Nei, vet du hva, når jeg fikk bilen ned på bakken gikk det fint uten! Men det er greit å ha i bakhånd uansett, tror Thomas vil ha de til sin E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Bøyer meg i hatten, Frode! APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Fantastisk bil Frode, bare en bonus at denne er en 335i, den ble helt perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Tror det må være en av de aller fineste E92ene jeg noen gang har sett! Personlig så syns jeg gamle felgene var finere, men er uansett en skamrå bil! Håper du har tenkt deg på GStreffet på Bud så jeg får sett bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Helt rått!! Takk! Bøyer meg i hatten, Frode! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Blir nok rimelig fett det oppsettet ditt også! Fantastisk bil Frode, bare en bonus at denne er en 335i, den ble helt perfekt:) Takker, ja det er kjekt med litt motor. Tror det må være en av de aller fineste E92ene jeg noen gang har sett! Personlig så syns jeg gamle felgene var finere, men er uansett en skamrå bil! Håper du har tenkt deg på GStreffet på Bud så jeg får sett bilen! Tusen takk! Kommer nok ikke til Bud, siden jeg er på jobb i de tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hei Frode!Jeg liker bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Hei Frode! Jeg liker bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Nå som E92en er "ferdig", er det ikke på tide å bytte den ut med en F01? Kunne godt tenkt meg til å se en f01 med en "touch of Frode". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Nå som E92en er "ferdig", er det ikke på tide å bytte den ut med en F01? Kunne godt tenkt meg til å se en f01 med en "touch of Frode". Hehe, ferdig blir den vel aldri. Men F01 hadde ikke vært dumt altså. Direktørbil med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Var en tur med Thomas og fikk tatt litt bilder idag. Er en tråd her: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=34259 Og her: https://www.flickr.com/photos/79212198@N03 Pancake: Sondre92, Evenol og S.Hafsmo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå