BMW E30 325 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Høres bra ut, hvor har du sett på magneter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Jeg las om en her på bimmers som gjorde dette. Der røk pdc rett etterpå, han lurte på om det kunne ha noe med magnetene å gjøre. Men dette var på en e38 ellee e39 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Ja stemmer hvis det er helt nytt. Husker jeg hadde nytt eksosanlegg på min bil, ble skikkelig skuffa med engang, men etter mye kjøring og varm eksos ble lyden mye bedre etterhvert, trodde først skjøten under hadde gått opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Jaja, hull i ene belgen bak igjen.. Lekker konstant Broadway static eller nye belger? Er så forbanne lei av hele luftoppsettet nå at det er helt forbannna jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Brodway static? Vanlige coilovers? Du finner ikke noen andre typer belger som tåler mere? :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Hva er det som tar knekken på belgene? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Dårlige greier:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 De har et offset i toppen for at de ikke skal ta borti toe armen og rammen inne. Nå tok jeg hjulstilling på fredag, gikk over alt når bilen var "i luften" og alt var OK. Likevel har belgen tatt borti toe armen og gnisset hull. Hva skal man gjøre når alt er ok, men belgen roterer og gnisser hull rett etterpå? Er faen meg så lei nå at jeg vurderer å gå over til coilovers. Så mye penger jeg har lagt ned i bilen for et oppsett som ikke fungerer er så forbanna kjipt....Spent på hva Bagriders svarer meg på mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Kjipt at det ska være sånn, kan ikke "kle" toe armen i noe tykk gummi/etc da? men vil kanskje ikke holde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Kjipe greier...Har du hørt om noen andre med bags på e9x har hatt samme problemet?Hold oss oppdatert med hva Bagriders sier da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hvis du ikke får noe særlig løsning på det, så kan kanskje KW2/3 være et alternativ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Så surt .. Spendt på hva dem sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hmm, får ikke bags som du kan skru fast i bånn så de ikke snurrer da? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Kjipt at det ska være sånn, kan ikke "kle" toe armen i noe tykk gummi/etc da? men vil kanskje ikke holde.. Så lenge noe tar borti vil det jo bli hull til slutt så det er ingen god løsning.. Kjipe greier... Har du hørt om noen andre med bags på e9x har hatt samme problemet? Hold oss oppdatert med hva Bagriders sier da! Litt usikker, men det er sykt trangt bak på E9x pga av alle stagene. Det nye kit'et Bag Riders selger nå førlger det med en ny toe arm med bue på for å frigi plass til belgen. Hvis det blir nytt så er vel det det jeg går for. Hvis du ikke får noe særlig løsning på det, så kan kanskje KW2/3 være et alternativ? =) Nei, KW er for mykt og ikke laget for å kjøres med så lavt som jeg vil. Blir Fortune Auto/Broadway static om det blir coilovers. Så surt .. Spendt på hva dem sier ja Jeg også... Hmm, får ikke bags som du kan skru fast i bånn så de ikke snurrer da? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk De er skrudd fast i bunn. Det er derfor jeg ikke helt skjønner hva som er skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå