Ivrig86 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 De bremsene der så rååå ut! Gleder meg til å se hvordan de ser ut på bilen +1! Tror det blir jævlig gromt med gull skruer og røde kopper å HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 +1! Tror det blir jævlig gromt med gull skruer og røde kopper å Takker, blir forhåpentligvis like bra som jeg håper. - Siste testfit idag. Bremseskivene passet heldigvis som jeg håpet, rett over Fargen tror jeg blir kul også. Har brukt motorlakk fra gasolin.no og smørt på med skumpensel. Tenkte også å bruke Style 32'ene til som banefelger til neste år. Må bruke spacer foran for å få montert de, så ble bare "hengt på" for å se. Freakshow og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ja det lirer jeg litt på! hvordan er bilen å bruke på band med luft? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ja det lirer jeg litt på! hvordan er bilen å bruke på band med luft? Sent from my iPhone using Tapatalk Hva lurer du litt på(?). Det er ikke noe problem å kjøre aktivt hvertfall. Nå har ikke jeg mye baneerfaring, men den krenger mindre enn med coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Lurer litt på hvordan det er å kjøre på bane med bil på luft fjæring ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Mener på Bagriders eller hvilket firma det var som lagde en video om bags og banekjøring.Skal være oppegående det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 The smoking tire testet en Audi S4 med luft, han sa at det fungerer veldig bra på akitivkjøring/ banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Mange videoer av det på YouTube Accuair har endel filmer mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Blir spennende å prøve. Aktiv kjøring syns jeg er bedre med luften enn med Bilstein B12. Krenger mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Styringssystemet har ALT å si når det kommer til banekjøring med bags... Mitt krenga mer enn coils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Styringssystemet har ALT å si når det kommer til banekjøring med bags... Mitt krenga mer enn coils Det er nok fordi at du hadde to slanger fra blokk, én slange med splitt foran og én slange med splitt bak(?), mens jeg har 4 slanger fra blokk, en til hver belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Jepp! Og det att du har sensorer på hvert hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Er litt off-topic, men har anskaffet meg en E46 og har tenkt meg OZ Futura på den. Hvor fikk du tak i dine? Utrolig fin bil du har, helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Er litt off-topic, men har anskaffet meg en E46 og har tenkt meg OZ Futura på den. Hvor fikk du tak i dine? Utrolig fin bil du har, helt perfekt! Kjøpt hos felgen-garage.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 jeg lurer litt på noe Frode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå