olenikolai Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Råå bil! Men er ikke så imponerende å selge den til del eieren av AutoXo... Kan du fortelle meg hvordan du kan si at det er en deleier som har kjøpt den? Autoxo er 100% eid av Fiorano AS som igjen er 100% eid av Olav selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Han er registrert som styremedlem i Autoxo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Så det nå Men stor forskjell på deleier og styremedlem! Men vil tippe at han kanskje har investert noen kroner mot at man sitter i styret osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Det ble nevnt RUF i Norge for en stund siden, og det fikk meg til å tenke på denne RT12 modellen jeg så utenfor Porsche Center Oslo, i november. 1 av 13 modeller. Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Her er foresten noe jeg har lurt på lenge! Finnes det noen Ferrari 360 Challenge Stradale på norsk jord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 Ikke meg bekjent, finnes en som har looken. Men den er ikke original. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 On 10.2.2016 at 20.29, bmwZ skrev: Ikke meg bekjent, finnes en som har looken. Men den er ikke original. Ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 (endret) Mercedes AMG GTS (?) Sett på gardemoen V8 med 510 hk Såklart ble det det verste bildet jeg noengang har tatt tror jeg! Endret Februar 19, 2016 av Emilsen Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Fant foresten svar på mitt eget spørsmål, en lokal samler, kjøpte seg nettopp en 360 Challenge Stradale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeMotor Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Finnes det en lexus LFA i Norge? Det er min drømmebil ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 27 minutter siden, KaffeMotor skrev: Finnes det en lexus LFA i Norge? Det er min drømmebil ass. http://e24.no/bil/har-kjoept-norges-foerste-lexus-lfa/20227718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Hadde gleden av å ha denne på besøk for en stund siden. Sparket skikkelig. Mercedes SL 65 AMG med 630 hk. mkj, flobben og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) On 3/22/2016 at 10.42, Poppy skrev: http://e24.no/bil/har-kjoept-norges-foerste-lexus-lfa/20227718 Har faktisk sitti på en liten tur i den bilen. Fantastisk gjennomført konstruksjon! Eieren er utrolig hyggelig også. Skikkelig entusiast. Endret Mars 25, 2016 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 On Wednesday, March 02, 2016 at 21.28, Patteyh skrev: Fant foresten svar på mitt eget spørsmål, en lokal samler, kjøpte seg nettopp en 360 Challenge Stradale. Ja, fikk med meg at det var kommet en CS til Norge nettopp Ellers så solgte jeg en CS frontfanger til en 360 i fjor sommer. Kunden kom tilbake nå og bestilte CS bakfanger med diffusor. Så en lookalike CS vil gå i Oslo området snart... Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 14 timer siden, bmwZ skrev: Ja, fikk med meg at det var kommet en CS til Norge nettopp Ellers så solgte jeg en CS frontfanger til en 360 i fjor sommer. Kunden kom tilbake nå og bestilte CS bakfanger med diffusor. Så en lookalike CS vil gå i Oslo området snart... Aha, bilparken i Norge begynner å bli spennede! Speseilt med tanke på alt som Autoxo selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå