originalpolizei Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Da havnet denne i garasjen min igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Takk, takk, folkens, hyggelig med flotte tilbakemeldinger - ArildG kjøpte den av meg - Nå er den betydelig påkostet av en hyggelig kar på Steinkjer,og i dag kjøpte jeg den tilbake Litt fler bilder, værsågod: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Herlighet for et smykke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det der er fantastisk. Det gir meg faktisk lyst til å heve E30`n, finne et sett med orginale 15" krysseikefelger og bare kjøre rundt uten mål og mening med en klin orginal bil. Startet faktisk min "BMW-karriere" i en hvit 635CSi med blått flott interiør (går i trøndelag nå) som 4åring. Dette eksemplaret gir ikke noe mindre lyst til å eie en slik i fremtiden.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det er fine biler, ingen tvil om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Godt å se den havne i hendene dine og ikke minst til et forummedlem. Etter min mening er dette den mest vellykede fronten BMW noen gang har designet. Samt at nettopp denne hadde en rimelig bøllete fargekombinasjon, helt perfekt. Mulig jeg kontakter deg for en handel en gang, om du fortsatt har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Utrolig flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Bilen har nye Michelin Primacy bak og fram sto det nesten nye Pirrelli P-Zero - Bilen sporet helt jævlig og var direkte ekkel å kjøre til tross for nylig utført 4-hjulskontroll. Jeg registrerte at framdekkene var 205/50-16 og etter litt søken ble jeg klar over at korrekt dim. på bilen skal være 205/55-16 - Derfor kostet jeg på meg nye Michelin fram også. Gjett hva som skjedde? BILEN BLE HELT SUVEREN Å KJØRE I følge dekkpusheren min så er P-Zero ikke brukbart på sporete norsk vei. Nå er den lokomotivstabil som en slik bil skal være, derfor spanderer jeg et par bilder til, JUHU! Bilen skal opp et par cm fram for å unngå dragsterstuket, samtidig som jeg slipper å slå nedi på fartshumper.....(Bilde av felgen er for øvrig bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Herren har det som vane å finne gode eksemplarer, og bilen er mins like bra i virkeligheten som på bilder. Løftet den seg noe fram med høyere profil? Unngå fartsputer i framtiden, brukte bunnpanner vokser ikke på trær og ny koster to påmeldinger til GDW. Snakker av bitter erfaring. Bestilte du høyere gummi mellom fjærbein og fjær av Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 dæven! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Ahh, det er så flott! E24 er et utrolig flott karosseri, og i den standen som fremkommer av bildene må det jo bare beundres. Er enig i at litt mer høyde foran hadde gjort seg, er litt misforhold mellom foran og bak nå. Har vært borti lignende erfaring med dekk med Nokian og Continental, "avrundede" hjørner på dekkbanen er avgjørende for sporing... Men fortsett med bilder, det liker vi som sitter småsjalu rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Gratulerer med ett lekkert eksemplar Dette er drømmebil Hadde ikke du en SR registrert 635 også, eller forveksler jeg med noen andre? Du har det med å finne strøkene biler i allfall, må si jeg beundrer deg litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå