e30 tic Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Vis ikke di to bilene lett selges for den prisen di ligger ute for skjønner jeg lite. Akkurat idag når jeg så di annonsene irriterte det meg en hel del at jeg har en E30 for mye. Sånn alt i alt er det kansje greitt at det er fullt på mitt gårdstun.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Lykke til med salget! Synd at jeg ikke får sett 540'en gli rundt her i bygda av og til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Har du lagt ut alle felger/biler på finn nå? Så Alpinaen, hvis ikke den går raskt til den prisen vet ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Har du lagt ut alle felger/biler på finn nå?Så Alpinaen, hvis ikke den går raskt til den prisen vet ikke jeg! Helt enig.. lett hadde jeg tatt denne forran en m5 (som jeg allerede har hatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Dammit! For å kunne ha denne stående, måtte jeg jo solgt E28en.... Men jeg kan jo ikke det heller egentlig... Men steike for ei skute, hadde kommet i gode hender i min garasjen!! (Syns jeg selv da... ) Synd at den blir solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Har du begynt å drikke saltvann eller???? Selge unna flotte biler for å kjøpe seg BÅT?? Har ikke ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 E34 er da ganske nærme båt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 blir det ikke noe reunion på bmw treff hos der mer nå da? håper du har tenkt godt igjenom dette nå, fikk litt sjokk når jeg først så alpina`n på finn, så 540`n etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 E34 er da ganske nærme båt det... E34 er neimen ikke mye båt sammenliknet med gjevnaldrene konkurrenter som Mercedes W124 eller Audi 100 C4! Modellen er 25 år gammel nå og kravene til kjøreegenskaper har endret seg litt på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 nånå, ikke lag noen bmw-mercedes diskusjon her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Modellen er 25 år gammel nå og kravene til kjøreegenskaper har endret seg litt på den tiden Nja... kanskje når det gjelder alminnelige biler (alt skal jo være så "sportslig" idag), men ikke når det gjelder mer seriøse biler. Porsche 911 Turbo (330 HK) var seriøs nok i 1986 med 5,2 sekunder 0-100 Km/t og hadde en topphastighet på 275 Km/t. Tilsvarende også med Ferrari 288 GTO (400 HK) anno 1984... 4,8 sekunder 0-100 Km/t og en topphastighet på 305 Km/t. Jeg tror absolutt at en klassisk 911 Turbo med en skikkelig sjåfør kan holde følge med langt nyere og kraftigere biler selv idag. Begge disse modellen samt E28 M5 kom originalt med 16" felger (E28 M5 hadde TRX dekk, men størrelsen tilsvarer nogenlunde 16" dekk/felger)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Da ser det ut for at begge bilene gikk på litt under ett døgn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Da ser det ut for at begge bilene gikk på litt under ett døgn trist... ikke noe å si på prisen! håper di fikk et bra hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå