RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Kjøpt fra kongsvinger-traktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Kjøpt fra kongsvinger-traktene?Nei, sande i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Er ikke mange som har schnitzer-front i disse tider. Mulig det var til vestfold jeg sendte den. Gjør seg utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Er ikke mange som har schnitzer-front i disse tider. Mulig det var til vestfold jeg sendte den. Gjør seg utrolig bra.Åja, er det gamle leppa di? den var fin! er liksom noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Mener det ja. Den havnet hvertfall på en grå touring inne på forumet her. Morro med noe ikke alle har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Javisst! jeg vet ikke helt hvor gammelt dette carbonpanseret blir på bilen, men haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Hepp! Det har skjedd ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Råå den e36'n hvilken farge er det? Techno violett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Råå den e36'n hvilken farge er det? Techno violett? Takktakk! Techno violett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 1, 2016 Forfatter Share Skrevet November 1, 2016 Prøver på å riste liv i denna tråden igjen da Har solgt både e36 og e30.. Er nå eier av en E39 530D Touring og en E12 M535i E39'n er brukis som blir tuklet litt med innimellom. Da mest vedlikehold, men også litt oppgraderinger Noe av det jeg har gjort med den så langt er: - bygd om til 5trinns manuell - skifta til svart interiør (gulvteppe, midtkonsoll og fremstoler gjenstår) - Montert senkesett av typen Supersport 50mm med fjærer og dempere, kun dempere bak (nivåreg.) - Skifta til facelift bak- og frontlykter -skift av div bremse og understellsdeler E12'n er det restaurering som står på planen Har ikke gjort noe med den ennå (2 uker siden jeg tok over den) Er en 518 som er komplett ombygd og godkjent som m535i Tenkte å trimme m30 motoren litt (skal fortsatt være sugemotor) S. Gunstad og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Nesten lik E39 som min. Må få deg shaddowline! Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 On 2.11.2016 at 8.54, S. Gunstad skrev: Nesten lik E39 som min. Må få deg shaddowline! ja, det kan nok komme med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 (endret) har bytta til led i AE på E39'n og skifta til nyere lcm tilegnet for faceliftlykter (bildet er før jeg satt inn led) men har fått på vinterhjula på Kjell-Berit! (som da er navnent på E39'n) kommer vel no ny fanger til våren tenker jeg Alpinaleppe tenker jeg på faceliftfanger, da m-fanger begynner å bli oppbrukt noen bilder av E12 Fjærne klistremerker og øyelokk En sjarmerende bil skal få ryddet opp i ledningsnettet på den, ta litt rust og lakkere hele bilen kanskje iløpet av vinteren? Endret November 13, 2016 av Halvor_nor skrivefeil danskiii og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Gleder meg til å se mer av E12-en! Hvilken farge blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 9 minutter siden, Eselfjes skrev: Gleder meg til å se mer av E12-en! Hvilken farge blir det? Kult at noen er innom og kikker farge er fortsatt usikkert de stripene som er på den idag er lakkert... Disse blir ikke lakkert igjen, men mulig de kommer tilbake i fom av dekaler (kun på frontfanger og sider) de oppå panser/tak kommer aldri tilbake Har byttet girkule idag den fæle momokula måtte vike for en mer tidsriktig bmwkule med m-striper danskiii, Enes Yakici, wSax og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå