Gå til innhold

Ny navigasjon i e39. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut orginale radio/navi enheten jeg har i e39 M5n min. har i dag den store 16:9 skjermen, men lydkvaliteten på denne er helt jævelig.

Tenkte da på denne: http://www.xtrons.no/produkt/navigasjon ... e-7-serie/

Noen som har erfaringer? Åssen er lydkvalitet?

Er nok ikke stort bedre enn det du har desverre, men sånn er det med det meste av disse billige kinaspillerene... Kjøp noe skikkelig med en gang. Denne feks: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=173&id= den sammen med riktig ramme og isokontakter så er det plug`n play :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg har lest, så kan du ikke slenge inn en annen type spiller når man har orginal skjerm i bilen.

du kan opgradere forsterker enheten din istedet, samt høytalerene.

har sendt min radiomodul til england for oppgradering selv.

og bsw høytalere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "ikke tilpasset" 2din spiller i E39 ser etter min mening SINNSVAKT grusomt ut.. :P Blir helt tomt rundt skjermen.

Kunne godt tenkt meg en god 2din tilpasset spiller, men alle har slike jalla menyer.

Burde kommet en med menyer lik orginalt. Samme farger og menysystem. Da hadde jeg bestilt sporenstrex! :) Og at de orginale funksjonene som webasto timer fortsatt var til stede.

Men alt dette er nok for mye og be om.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil varm anbefale blupunkt pnp forsterker. Og nye høytalere. Og gjerne en.sub som.du setter mot skiposeluka bake.

En kompis gjorde dette og det ble som natt og dag. Klarte ikke å vrenge de nye høytalerene, og subben ga rikelig med bass. Pen lyd, og mye bass/trykk om man ville. blaupunkt forsterkeren genererer også lavnivå signal for sub. Vurderer dette selv! Har nå sub stående baki,men vil ha en mer gjennomført løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pnp forsterker, syns ikke lyden er så god.

Den er mye bedre en orginal, og en klar oppdatering, men syns justeringsmulighetene på denne forsterkeren er noe dårlig. Syns ikke lyden blir så fin om man skrur opp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg ville starta med en sånn blaupunkt pnp 475 oppgradering først. Evt bare brukt kabelsettet dems som er ganske genialt om man ikke vil klippe i original kabler. Kan bruke alle type forsterkere som tåler høynivå inn.

Upgrade 2 ville vært frontsett og en sub for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...