wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 jadda...skrev masse..la inn masse bilder...trykket OK...og det kom opp "logg inn".... møkkadritt!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Haha, er det ikke typisk! Skjedde her i stad og, blæ! Lagre i notepad elns underveis, det funker gull uuuuupdaaaaate!!11!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hvis du laster inn bildene via flickr eller photobucket, går det mye raskere, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 bildene ligger allerede på facebook i åpen mappe..så bare linker derfra... får vel sette meg ute i varmen og starte på nytt mens kona går over sofaen og fjerner nupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Send link til facebooken din då Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Vil anbefale deg å trykke ctrl + a (marker alt) og så ctrl + c (kopier) før du trykker "OK". Skal ikke påstå jeg er så veldig flink til å gjøre det selv, men det har spart meg endel arbeid et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Ennå ikke kommet noen bilder, dette går for tregt med for mange unnskyldninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Imotsetning til deg som er forumwhore så har jeg mye annet å bedrive tiden med Prøvde å oppdatere inatt, men da logget bimmers meg ut så jeg kasta pc og gikk og la meg! Updates kommer snart! Neste innlegg kommer til å inneholde rundt 100bilder så...kan ta sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Det var ikke noe hyggelig sagt Jeg bare sier min mening og det tror jeg mange er enige i, iallfall de av oss som spent følger med i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 nei men holdningen din har ikke vært no særlig hyggelig Men er bra folk følger med! Lover updates ikveld Fredrik90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 nei men holdningen din har ikke vært no særlig hyggelig Men er bra folk følger med!Lover updates ikveld Fredrik90 Det var ikke meningen å være ufin, beklager det i såfall Høres bra ut, vi følger spent med vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 No stress Her er en utube video med ett utvalg av bilene på startlinja for iår! Og som dere ser, folk kjører pent http://www.youtube.com/watch?v=T5YF4Ua0opE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Så søte dere er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 bmw-relatert : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg ser kjente biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå