Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja skal innrømme at det blir litt skumlesing av og til;)

Har lest litt og de sies at Powerfllex sine traversforinger er dårlige,var det derfor du brukte akg kansje?

Grunner til jeg kjøpte disse var pga de kostet 800 nye, mens jeg fik de for 5 ;)

De er stive, men ikke hockeypuck stive ;)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på en e34 gentelman's club på fb, lurte på om det er noen her inne, altså spesielt interiserte som meg selv, svergis, fredrik90 eller Liffi som kunne tenke seg å være med? møtt litt motgang fra den orginale norge fb siden.

 

planen er da å ha fine e34'r og ikke opprustet med angeleyes som er kjøpt av en 18åring med førerkort og planer om å rasere bilen om 6mnd, steinsprut og smårust i dører og koffertlokk går jo greit, meningen er ikke at man skal ha brukt over 100k på bilen sin, men "de litt spesiet interiserte"

 

om det blåser seg opp mye så sletter jeg dette inlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på en e34 gentelman's club på fb, lurte på om det er noen her inne, altså spesielt interiserte som meg selv, svergis, fredrik90 eller Liffi som kunne tenke seg å være med? møtt litt motgang fra den orginale norge fb siden.

 

planen er da å ha fine e34'r og ikke opprustet med angeleyes som er kjøpt av en 18åring med førerkort og planer om å rasere bilen om 6mnd, steinsprut og smårust i dører og koffertlokk går jo greit, meningen er ikke at man skal ha brukt over 100k på bilen sin, men "de litt spesiet interiserte"

 

om det blåser seg opp mye så sletter jeg dette inlegget.

 

Føler meg støtt og utelatt her.. :cry:

 

Angeleyes, here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med hjelp av Jan (svergis) og Fredrik (fredrik90) fikk jeg bytta cupefilteret og viskosekoblinga, får bra med luft, men clutchvifta blåser fortsatt i 1 og 2 gir men ikke når bilen er i fri.

 

så bilder!

 

viskosekoblinga:

her må man holde fast reimhjulet for å få skrudd den av, som må gjøres lings (feil vei), dette ble gjort på nesten null komma niks(ref Jan med riktig verktøy) ^^

 

post-66648-0-73676600-1393614050_thumb.j

 

 

så var det cupefilteret, godt jeg hadde 2 stk meget kløktige karer bla en som hadde gjorte dette før (fredrik90)

det gikk ganske så smooth da, samt mye e34 prating!

var knotete å komme til å mye som måtte demonteres:

 

post-66648-0-76704100-1393614501_thumb.j

 

 

så var det filteret, det gamle var modent for utskifting ja!

 

post-66648-0-00717900-1393614576_thumb.j

 

 

og så et lite avsluttnings bilde av 3 stykk meget fine e34'r

 

post-66648-0-50683400-1393614695_thumb.j

 

 

takk til Jan og Fredrik med masse hjelp, hadde sikkert brukt 2+4t på samma jobben selv ;) !

 

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne være til hjelp Rani, er jeg som skal takke da jeg fikk prøve bilen din etterpå 8) Herlig rett og slett, var kjipt å kjøre 520 i dag....:(

Mye bedre å skru E34 enn å sitte hjemme med kvinnfolk å kikke i veggen, som vi snakker om så skulle vi hatt mer vi skulle fikset når vi først var i gang :)

Det fæle fotavtrykket mitt på de fine velourmattene dine får du unnskylde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...