Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veldig bra update dette her.

Ser du har skaffet deg rominndeler du og.

Hvordan er bilen å kjøre med det clutchopsettet du har nå?

En annen ting,du kan med letthet montere den kula uten omfattende skjæring i elnettet.

Tror der er en ledning bak ved spiller som styres ved tenning.Kople deg på den og voilla lys i giret har du og ingen skader i el nettet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra update dette her.

Ser du har skaffet deg rominndeler du og.

Hvordan er bilen å kjøre med det clutchopsettet du har nå?

En annen ting,du kan med letthet montere den kula uten omfattende skjæring i elnettet.

Tror der er en ledning bak ved spiller som styres ved tenning.Kople deg på den og voilla lys i giret har du og ingen skader i el nettet.:)

Ja romindeleren er fin, nå kan liksom ting ligge der uten at de sklir helt vekk :)

Clutchen, er jo i innkjøringsfasen ennå så om jeg tar raske girskift så slipper den bittelitt, men regner med det går over:) og med svinghjulet er det raskere respons fordi det er mindre masse som flytter på seg, men det eneste negative er at bilen dauer fortere enn før, så jeg må gi litt mer gass, i bakkestart osv, der jeg før bar slapp clutchen rolig ;)

Slapp å kappe i ledningsnettet.. bare å skru av noen deksler

Er en ledning nede ved girspaken, kansje å bare åpne den? Og koble seg til der? Må se på det nermere ;)

Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja romindeleren er fin, nå kan liksom ting ligge der uten at de sklir helt vekk :)

Clutchen, er jo i innkjøringsfasen ennå så om jeg tar raske girskift så slipper den bittelitt, men regner med det går over:) og med svinghjulet er det raskere respons fordi det er mindre masse som flytter på seg, men det eneste negative er at bilen dauer fortere enn før, så jeg må gi litt mer gass, i bakkestart osv, der jeg før bar slapp clutchen rolig ;)

★sent from my wifi microwave★

Er nok noe annet det du, jeg og hadde en drøss med løse ledninger nede ved midtkonsollen, sikkert noen med 12V slik at du får lys i kontakta, men den kula jeg kjøpte var kontakt på og ingen av de passa så jeg måtte legge opp den ledningsbiten som fulgte med.. da fungerte dimmefunksjonen på kula og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den zhp-kula du har fra før av er fantastisk god, og det kan jeg si etter bare å ha kjørt bilen fra garasjen og opp på henger, og fra henger inn på verkstedet :P

Ville aldri byttet den bort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den zhp-kula du har fra før av er fantastisk god, og det kan jeg si etter bare å ha kjørt bilen fra garasjen og opp på henger, og fra henger inn på verkstedet :P

Ville aldri byttet den bort! :)

kan trygt si jeg ikke har noe imot den kula som er montert nå iom at den ser ny ut så gjør den meg ingen ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant også ut av gjengen i starteren snart er ferdig ;/ så må få handla no "flytende" metall, av noe slag eller noe annet hurtig fix til jeg får bestilt ny starter. hadde klart å bytta den ene bolten med en kortere, gjenge og sist jeg skrudde ut den til starteren var det en del spon på den bolten :/

 

tror det er på tide med oljeskift på kassa snart fordi kassa var varm da jeg hadde bilen på bukk :( ... noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...