Vegardb17 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Ja du MÅ bruke gummikloss hvis du absolutt skal jekke på kanalen... Bruker å jekke på traversen bak og foran må jeg av med fangern å jekke på traversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Tenker det gjorde susen med litt stagbytte ja.. Godt å se at den får stell. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Tenker det gjorde susen med litt stagbytte ja.. Godt å se at den får stell. Jepp ble nesten som en ny bil !★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Men nå for 2 dagersiden, skulle tøffe meg litt for nevøen min litt etter jeg hadde sluppet han av, bånn gass så ut med clutchen.. clutchen bare spant og det lukta svidd så når jeg skal ta i gang bilen, slurer det over 2000 omdr... Så nå må jeg være driiiitforsiktig med gassen, som å kjøre en 518 da jeg ikke kam gi bånn gass. Blir såm å kjøre 525ia'n jeg hadde med gåen konverter, bare spinner på høye turtall... Jaja, blir å hande clutch herifra, samt enkeltmasse svinghjul : http://www.specclutch.com/cars/BMW/540/1994/Single Men det må vente til 1 mai , da dimmepengene triller inn Så intill da: faan... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Unnskyld nå lo jeg litt xD Men fy den er kjip Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Har rett og slett brent clutchen du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Du og den burninga di Men greit å få bytta clutchen uansett, er jo en vanlig slitedel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Unnskyld nå lo jeg litt xD Men fy den er kjip Sent from my iPhone using Tapatalk Det går helt fint du, lo litt selv etter det skjedde Har rett og slett brent clutchen du da? Jupp, merkelig nokk så funka det før, men den var slitt , gikk ikke ann å clutche den i 3. Da bare slura den ned igjen, I 6 gir i ca 2000 omdr før dette skjedde, kom det et rykk så aksa den, varte ikke enn 1 sec. Du og den burninga di Men greit å få bytta clutchen uansett, er jo en vanlig slitedel Ja må bruke bilen litt Og nå kommer det en mer slitesterk clutch enn orginalen samt feet svinghjul ★sent from my wifi microwave★ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 supercharger neste da Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 supercharger neste da Kommer med tiden satser på det til neste år ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Kompressor hadde jeg dritt i tror jeg, men du kjenner jo meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Kompressor hadde jeg dritt i tror jeg, men du kjenner jo meg Hvorfor? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Hvorfor? Sent from my iPhone using Tapatalk Nei du vet, jeg er en sånn sær originalfreak og synes presse da blir litt for voldsomt (kjører 520 også så i forhold til den blir alt voldsomt) Men godt vi er forskjellige der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Hehe, ja alle må være forskjellige! Sent from my iPhone using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Kompressor hadde jeg dritt i tror jeg, men du kjenner jo meg Hehe, kjønnen tankegangen din men tror jeg er blitt infisert med hk basillen Selv om jeg ikke har kommet i en situasjon der mer hk hadde vært løsningen så er det alltid gøy med litt forandring Menn hallo der fant ut vi har en høytrykk spyler hjemme da jeg hjalp mor med terassevask! Så nå kan det faktisk bi en detailing dag hos meg ! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå