Kristiansan'årn Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Kunne tenke meg en spiss front slik mtech'n har btw de er lakkert helt ned men fangeren blir beholdt iallfall 1 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Der var en liten skriveleif der, skulle stå lagt ned til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Noe av det som havner på bilen i løpet av uka *insert indicators here* Har ikke helt bestemt meg ang disse, da det er en mørk bil, hva tror folket? I know ikke ///M bil men noe stash må man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Gratulerer! Ser ut som et bra eksemplar dette Og velkommen i touring klubben igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Rå bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Aldri vært særlig touring fan, men må bare følge med når denne blir lagt nedpå med gromme coilovers Og mtech front er helt klart kulest! heldigvis få som har denne på E34, så er ganske uvanlig når man har den, blir ikke som på E36 der ALLE har mtech front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Takker folkens! Deres ord varmer Liten uppdate her, vært å fått filt den nye nøkkelen, henta og pussa de oransje blinklysene, fått dekk på kantfelgene mine, fått de på, hevet på sorte nyrer, og handla inn motor Rens, og latmansarm. Tok et bilde i dag morges rett etter nyrebytte: Og et etter felgbytte da jeg skulle inn på likningskontoret: Et etter jeg hadde vært hos broren min: Et etter jeg parkerte hos kompisen min: Og ett etter lyktebytte: Jau, jau forhjulene må spaces litt ut, og fronten må ned litt, må bare få handla bremsesjold og hjullager først Får ikke nokk av denne bilen , draget, lyden, utseende... Jeg Har vært, ER, og kommer fortsatt til å være E34 menneske så lenge jeg lever folk spør meg : "bruker ikke den mye bensin?" Så svare jeg: "denne skal få så mye bensin den bare orker!" Denn følelsen av å eie en orginal e34 540i/6 touring er meget spesiell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Flotte mods men ikke helt sikker på om jeg kansje heller ville beholdt crom nyrene,blir liksom FOR mørkt framme der er det helt orginale orange bliklys eller er de litt sota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Flotte mods men ikke helt sikker på om jeg kansje heller ville beholdt crom nyrene,blir liksom FOR mørkt framme der er det helt orginale orange bliklys eller er de litt sota? Når det gjelder chrome nyrer, passer det på orginalpolitzei, gubbebiler og samlerobjekt. Min 540, andres også syntes jeg de blir bøsere/kulere med sorte nyrer. Min ble sinnsykt sinna bare med nyrene, og i vertfall med DE lykter og oransje blink. Og ja de er originale, men kunne godt hatt en enda sterkere oransje eventuelt gullerot farget. Mulig det finnes farge spray som man kan bruke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 syns det ble bra jeg, får vel sett denna seinere i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Få lagt en gunsmoke lamin-x på de oransje blinklysa så blir den fronten der PERFEKT. Ellers, knallfin bil - som søker litt bakkekontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hææælvette! da må man hive de felgene som står på 540i'n nå. Oppfreste hjulbolt hull, skakkjørt utav en annen verden. Denne bilen fortjener myyyye bedre, heldigvis har jeg et sett med 18" artec liggende. Ikke like bøs kant som på 17" men My only choise... Et lite pluss er at ene nye dekket jeg kjøpte var det kast i så jeg håper på å bytta de i 18" som en reklamasjon sak Photo Of the day: Blir en del ved-stabling fra kl 10 til 16 ++ så vi ser når man får byttet hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Du monterer vel coilovers når du først er av med hjula regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Du monterer vel coilovers når du først er av med hjula regner jeg med? Dessverre, har ikke hjullager ++ som skal på fjærbeina foran, men det er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Før jeg bytta over til 18" på 235 og 265 så måtte jeg spinne litt fra meg, da det ikke er lurt på 255 eller 265 dekk, ikke sant liffi? Litt artig at det gikk på åpen diff Så da Ble det slutt på morroa Etter felgbytte: Bak: I know, grå blinklys, men fikk bytta det etter bildene var tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå