sveigis Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Ble veldig bra det du har gjort uten tvil.. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Litt småknotete jobb det der med veivhusluftinga ja, jeg bytta ut de to verste skruene med vanelige sekskanta. knot var det ja, men ikke helt iille, kom jo til å fikk stramma alle skruan rundt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Ble veldig bra det du har gjort uten tvil. . takk takk svergis, føler den er litt lav, men stuket er blitt ganske så riktig i mine øyne og det jeg er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Intet mye som skjer her, bilen puttrer og går uten problemer ^^ fikk bytta pærer i instrument panelet da pæra i midten tok kvelden, skifta samtidig pærer til kjørekomputeren ^^ Fikk byttelånt felger med en fyr for å se hvordan det ble: Ble ok forran, men de stakk litt for langt inn bak for min smak, 8.5 rundt i 18" ★sent from my wifi microwave★ evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Ser godt ut ble mye bedre når du fikk den lengre nedpå Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Fylte bensin i dag 98 shell vpower,teste det ut litt iallefall kan he skrive under på at det var close! Merkelig nok skrapte den ikke med vsr ikke mange mm å gå på ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Tøff bil! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Takker ! Etter jeg bytta til short shift fra z3m så har bilen blitt noe vanskeligere å gire med, mulig det er noe feil med vinkler.. Uansett tror jeg skal bytte til sort shift fra e60 545, da den har 6 gir mulig det blir bedre da ? I samme slengen skal jeg ta mellom-aksel foringa, da den av og til slår litt i tunellen ved hurtig pådrag Blir forresten å bytte tilbake felgene, syntes det ble for smalt bak og for lite dekk strekk liker bedre kant ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ser på bildene du har lagt ut,dæven den er lav under gitt. Hvordan er det å kjøre over fartsdumper? Enig,få de felga på du hadde uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Ser på bildene du har lagt ut,dæven den er lav under gitt. Hvordan er det å kjøre over fartsdumper? Enig,få de felga på du hadde uten tvil. Hehe, bildet lyver litt, pumpene sitter litt høyere enn dreneringa, men det er jevnt fall nedover, stod akkurat på "knekken". Er ikke så galt som du skulle tro, må ta meg en tur bort snart så kan du se høyden in real life kommer meg over.. eller rund. De "asfaltklattene" en på vær side så må jeg kjøre i midten, men blir litt ille hvis det er midtrabatt, då går sideskjørta så vidt nedi. Og på se vanelige dumpene går det greit så lenge de ikke er så brå Har iallefall lært meg å kjøre fint i bolig felt ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Hmmm, har noen lapper på konto nå som jeg vurderer å bruke på opgraderinger, Lykter med hvite blink, M-fanger, div ymse dilldall, eller om jeg skal spare til 3 delte felger... eller til restaureringa... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Japp, hadde ikke helt sansen for xenon i lysa på eldre biler, men det faktum at jeg lyser nesten like langt som fjærnlysa og lyser like bredt som tåkelysa har fått meg til å endre mening: Litt artig fordi i dagslys så er de så sterke at de lyser opp de små som er over hovedlyktan. Mulig jeg skal ha i fjærnlysene også time will show! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Fin noe i posten i dag Venter 2 Pakker til, 1 fra usa og en fra en dude i norge ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Må huske meg i alt gavedrysset nå Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Må huske meg i alt gavedrysset nå gjemt men ikke glemt er det noe som heter er ikke store greine, bare ting jeg måtte slå til på mens jeg hadde sjansen ★sent from my wifi microwave★ Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå