Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Intet mye som skjer her, bilen puttrer og går uten problemer ^^ fikk bytta pærer i instrument panelet da pæra i midten tok kvelden, skifta samtidig pærer til kjørekomputeren ^^

Fikk byttelånt felger med en fyr for å se hvordan det ble:

Postet bilde

Ble ok forran, men de stakk litt for langt inn bak for min smak, 8.5 rundt i 18"

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) !

Etter jeg bytta til short shift fra z3m så har bilen blitt noe vanskeligere å gire med, mulig det er noe feil med vinkler..

Uansett tror jeg skal bytte til sort shift fra e60 545, da den har 6 gir mulig det blir bedre da :)? I samme slengen skal jeg ta mellom-aksel foringa, da den av og til slår litt i tunellen ved hurtig pådrag ;)

Blir forresten å bytte tilbake felgene, syntes det ble for smalt bak og for lite dekk strekk :P liker bedre kant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bildene du har lagt ut,dæven den er lav under gitt.

Hvordan er det å kjøre over fartsdumper?

Enig,få de felga på du hadde uten tvil.;)

Hehe, bildet lyver litt, pumpene sitter litt høyere enn dreneringa, men det er jevnt fall nedover, stod akkurat på "knekken".

Er ikke så galt som du skulle tro, må ta meg en tur bort snart så kan du se høyden in real life ;) kommer meg over.. eller rund. De "asfaltklattene" en på vær side så må jeg kjøre i midten, men blir litt ille hvis det er midtrabatt, då går sideskjørta så vidt nedi.

Og på se vanelige dumpene går det greit så lenge de ikke er så brå ;)

Har iallefall lært meg å kjøre fint i bolig felt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, hadde ikke helt sansen for xenon i lysa på eldre biler, men det faktum at jeg lyser nesten like langt som fjærnlysa og lyser like bredt som tåkelysa har fått meg til å endre mening:

Postet bilde

Postet bilde

Litt artig fordi i dagslys så er de så sterke at de lyser opp de små som er over hovedlyktan. Mulig jeg skal ha i fjærnlysene også :) time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...