Vegardb17 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Det der er jeg spent på! vurderer å kjøpe slike selv! blir sikkert pinne stivt! Kommer til å bråke sykt inni bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Får vel de lagrene til fremre bærearm og kasterstag ? Lurt litt sjøl på de der men koster jo en arm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Hvor du fikk kjøpt disse lagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 De kommer fra statene, så jeg skal kjøpe 2 stykk og stanga fra e31, sier ifra om det er noe serlig så slipper dere å få på en smell om det er jævlig [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Fikk noe i posten i dag: Hmm hva kan det være? Om du svarte en ny zender leppe som er grunna, så har du rikig! Alt for nå Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Litt misunnelig på bilen din Har lyst på Mtech på min, men det ser sikkert jævla teit ut når kanalene er svarte Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Litt misunnelig på bilen din [emoji14] Har lyst på Mtech på min, men det ser sikkert jævla teit ut når kanalene er svarte [emoji14]Trenger jo ikke være dyrt å lakke de, kjøp bokselakk med orginalfargen fra koed.No maskere dørene med aviser ikke mer enn 500 tot om du gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Trenger jo ikke være dyrt å lakke de, kjøp bokselakk med orginalfargen fra koed.No maskere dørene med aviser ikke mer enn 500 tot om du gjør det selv Kanskje det Men er ikke så mye vits i det når kanalene ikke er i perfekt stand litt overflaterust og en bulk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Kanskje det [emoji14] Men er ikke så mye vits i det når kanalene ikke er i perfekt stand [emoji14] litt overflaterust og en bulk hehe.Da har du jo noe å fikse da vett [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Da har du jo noe å fikse da vett [emoji14] Har litt ja Glassluken og visker bak funker ikke, men det er jo et vanlig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 funker bra med lager i stede for foringer , jeg er veldig fornøgd med mitt oppsett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Hvor du fikk kjøpt disse lagrene? Får vel de lagrene til fremre bærearm og kasterstag ? Lurt litt sjøl på de der men koster jo en arm Det der er jeg spent på! vurderer å kjøpe slike selv! blir sikkert pinne stivt! Kommer til å bråke sykt inni bilen daPå en nettside som heter "moose engineering" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Fikk No nytt rot i boden Endret Februar 8, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Jasså? Ble det et sett på deg alikavel?? Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Jasså? Ble det et sett på deg alikavel?? Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå