///MPower Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hoho... Dass 540i Touring. åja, som folk har skrevet på noen sider her, at dem ikke skjønner at man kan dra istykker drivaksler?Dette er da 2 gangen det skjer. sist ved hard oppgiring til 2gir med noe hjulspinn [ Bilde ] Men over til hoved tema. 2x 540i/6t [ Bilde ] [ Bilde ] er det bildet tatt rett etter den knakk? var sykt med rust i bruddet syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Tatt dagen etter. Ja, mye rust. Det jeg reagerte på å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 reiser på fredagen, trenger du fortsatt å valse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 reiser på fredagen, trenger du fortsatt å valse eller? Jepp, gjør det. Har du tilgang på bukk? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Mens jeg tok en luftetur så skjedde dette :/ Vifta slo hull på kjøler slangen, så nå må den ny sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Har en pakke til deg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Har en pakke til deg her [ Bilde ] Ooooo turer henn imorra sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Mens jeg var på tur fra oslo , så skulle jeg fylle på luft få den ene hjulet fordi ventilen lakk. Fylte på luft til det ble sånn ok siden trykkmåleren var fucka. Så stakk jeg inn for å handle meg en baguette. Kom tilbake til et shock: flatt hjul uten ventil... Tenkte nå at jeg måtte ut med en haug med penger. 2 m unna fant jeg alt som hadde fløyet ut Så da var det bare å handle: Og dette har holdt fram til nå sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Etter to harde uker i garden, med gardeperioden så var det på ferie ei helg hos dama.Sende dette bildet og skrev: er snart framme Så fikk jeg til svar: så bra da kan du være med å flytte Det var faktisk det minste jeg hadde lyst til den helga...Ble 12 timer i går med velfortjent pizza på slutten.Hadde fortsatt litt energi på slutten av dagen til å bli med på et "mini" treff med leiv der jeg også traff neonmuffler sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Fikk fiksa radiator lekkasjen ved hjelp av et alu rør egentlig beregnet for en tempmåler. Men fikk plugga det igjen. Biltema er tingen! Skal få ta er bilde på hvordan mikmakket ser ut Blir jo seff midlertidig sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hørte du var ute og cruisa med en kamerat for noen uker siden? en blå e34 525tds touring med rondell d58? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Hørte du var ute og cruisa med en kamerat for noen uker siden? en blå e34 525tds touring med rondell d58? Oscar ja! fin farge på hans han likte tralla mi han sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Hørte du var ute og cruisa med en kamerat for noen uker siden? en blå e34 525tds touring med rondell d58? Oscar ja! fin farge på hans han likte tralla mi han sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Fikk bytta ratt på vogna Når man ikke stor nok torx kjører man på med umbraco! Av med airbag og koble fra ledninger: Av med bolt: Av med ratt!Gikk tom for strøm så fikk ikke tatt nytt bilde før i dag :Pr idag har jeg ikke horn så, vet dere om det er noen måte å koble dette sammen?Er bare en sort og brun ledning fra rattet men er en plugg med ledninger fra bilensent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hørte du var ute og cruisa med en kamerat for noen uker siden? en blå e34 525tds touring med rondell d58? Oscar ja! fin farge på hans han likte tralla mi han sent from my microwave using tapatalk Han prater ikke om annet en 540 han, så blir spennende å se om han får realisert drømmen en gang hvem var han siste som var med dere forresten? En svart m5 på grønne skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå