StigJ Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Eller sende mail til dem og spørre om delene på den måten. Veldig hyggelig gjeng som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Online chattefunksjonen er også veldig grei, og man får fort svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Fanden... Skulle akkurat til å bestille stort sett alle slitedeler til E60'en innpå Schmiedmann, ettersom prisene var så hyggelige..Koed har jo nesten ingenting til E60, og som flere nevner her; GS er dyrere enn BMW-forhandlerene på det meste. Finnes det alternativer? Send mail direkte til geir@koed.no da får du nok det du skal ha.. Nå er det jo ferietider hos mange, så det kan jo være grunn til at enkelte ikke svarer på mail.. Har handlet masse hos både GS og KOED, men den ene gangen jeg handlet hos Schmiedmann gjør at jeg aldri i verden kjøper noe der igjen, selv om de har OK priser på en del. Det hjelper liksom lite når man aldri får det.. Da betaler jeg lett litt ekstra hos GS, og har delen dagen etter om jeg ringer de før kl.13... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Bestilt eksos av schmiedeman som skulle passe rett på, i tillegg til at den var flere uker forsinka så viste det seg at den ikke passa rett på. De har jo verksted også, men de var ikke særlig interresert i å montere. ang GS så spurte jeg nettopp om pris på supersprint potte, fikk tilbake ett tilbud på supersport istede som i tillegg var dyrere enn på hjemmesida dems. Og til e36 istedenfor e46. Etter skulle jeg få pris på supersprint, men venter fortsatt:) Det er jo dyrere å handle i Norge, men da forventer man jo litt service også. Så nå er det tilbake til ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Ettersom jeg har droppa M-sport fangere på E39en min skal jeg ha komplett facelift front, ser ut som at det blir koed som blir leverandør av denna biten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Har handla ett par ganger med schmiedmann og det har gått fint alle gangene. Hyggelig korrespondanse på epost når jeg har hatt noen få spørsmål og. Koed har jeg brukt bare en gang, men gikk fint der og. Pga at jeg bor i Oslo og GS har butikken sin, blir det ofte at jeg stikker innom de for småting. alt i alt er jeg godt fornøyd med mulighetene man har som kunde når man trenger bmw deler. Både i å finne ut hvilken del man trenger i form av ETK og ulike butikker å sjekke ut. Slipper å "stå med lua i handa" og be om å få bestille en "magisk" del gjennom merkeverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Bestilt eksos av schmiedeman som skulle passe rett på, i tillegg til at den var flere uker forsinka så viste det seg at den ikke passa rett på. De har jo verksted også, men de var ikke særlig interresert i å montere. Jeg har aldri opplevd at eksos passer rett på. Men det kan hende jeg har vært uheldig (Og det inkluderer Simons-eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Skjønner ikke at folk gidder og handle på schmiedmann. Elendig service, dyre priser også er de latterlig dårlige til og levere. Hele sjappa virker sykt useriøs for meg. Jeg jobber 100 meter unna butikken på rud men kjører heller in til byen for og handle hos gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå