Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Alltid 8) Men se der, ja! Ryddig og fin annonse :) Edruelig priset også. Selges nok ganske fort den her. Gøy at du tok med ene gamle bildet mitt og! Lykke til med salget!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flittig bruk av Thunders annonse som "mal", kansje litt mye info å lese men :P Hatt 2000 visninger på finn på 1 1/2 time nå så vi får se ^^ Måtte jo ta det med, bra bilde jo ^^ Bare dumt du ikke tok det dagen før når den var ren og det var sol :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, ja! Fikk 2000 på et par uker når 520'n lå ute, haha. Og regn kan fort bygge stemning det! Men det der var jo bare veldig kjapt bilde i forbifarten, da fotografen var våt nok fra før :lol: Var der bare på regnværsdagen jeg, hadde flaks nok til å jobbe på solskinnsdagen.. 

Får ta en ordentlig shoot når du får ny bil igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salg! :) Litt snevert marked for disse, men kommer alltids en eller annen entusiast :) Jeg solgte jo også på senhøsten, når bilen omtrent burde settes til lagring for vinteren. 

Hadde omtrent like mye tekst som deg i første utgaven, men redigerte bort sånn 60-70 %, så tok det litt mer av. Folk gidder sjeldent å lese alt, og så er det for mye å huske, så de spør hundre ganger om ting som allerede står i annonsen. De fleste vil vel bare lese "Meget spesiell og veldholdt bil, påkostet!," en utstyrsliste og en liten liste med de absolutt grommeste delene (spesielt originaldeler.) Haha. Så kan man heller svare på spørsmål, linke bimmers-tråden eller sende liste med alle mods og reparasjoner til de som er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stawky skrev:

Trenger ikke M3 :P Kulere lyd i denne :D

Så annonsen på finn, strøkent!

Deilig med M3 hjula!

Å vet selv at 330 med presse kjører fra original M3 ;) Jævla deilig farge både utvendig og innvendig! Digger listene! 👍 Veldig sterkt billigere alternativ til folk som vil ha M bil! Tror ikke denne blir vanskelig å selge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har ikke sett noe. Ble solgt videre igjen pga. den funka dårlig med kid på 1 :P (Billig å kjøre er den heller ikke).
Blir en stund til det kommer ny bil her, holder meg til brukisen akuratt nå frem til Leiligheten er ferdig byggd og overtatt.
Så får vi se hva det blir etter det. Fortsatt veldig lyst på en E30, men vurderer også nyere 2, 3 eller 4 serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...