Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da er speil levert til lakk, senk bak er bestillt og på vei. Nye klosser rundt hele bilen + ny sirkulasjonspumpe til kompressoren blir bytta ila uka.

Så da bjunner den og bli klar til GS treffet :)

Noen vet om gode luftfilter til orginal airbox? Som både har god filtrering, men slipper litt lyd gjennom :)

Har blitt kjedelig lyd etter jeg gikk fra BMW Performance airboxen til orginal siden den ikke passer under M3 panseret.

Kjøpte også AFE Stage 2 kitt for og så finne ut at varmeskjoldet ikke passer overens med pressa -.-

Sitter også og vurderer nye felger (allerede), så om noen har forslag så kom med dem! :P

Har sett litt på ACS Rennsport (sikkert uten for min prisklasse :P) , VMR V701, V713, Style 95 og 166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker felgene veldig godt, så jeg skulle nok heller kjøpt med 3 serie innpress og i 19". Ble litt vell hardt å kjøre med og har utrolig lite grep med så smale dekk :P

Så det frister veldig mye med Style 95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men style 95 er jo ikke 3 serie innpress. 9 et 24 og 10 et24 :P

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Sant det. Tenkte bare på om jeg skulle hatt D44 igjen så hadde jeg gått for 3 serie innpress, da de poker såpass at jeg må ha endel strekk,

ET 24 blir nok ganske så bra med tanke på høyden jeg vill ha og fortsatt ha litt bredde på dekk.

Hvor store felger har du på nå?

Sent from my iPhone using Tapatalk

D44'ene er 18". 8,5" ET15 fremme på 205/40 og 9,5" ET20 bak på 225/40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja sånn sett ja :D da er jeg med ^^ bor du langt unna gs? Hvis ikke kunne du jo hørt om de kunne lagt på dekk for deg sånn at du kunne prøvd med 19 i stedefor? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...