Stawky Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Danke schön Diffuser blir levert til lakk i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Denne har jeg ikke fått med meg! Kul bil! Mangler bare litt senk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Takker, skal senkes litt fremme og endel bak. Forhåpentligvis så senkes den litt på Onsdag, så må jeg bare få valset så skal det senkes mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Ser ut som det blir avventing med senk desverre Selv om jeg bestillte delene for senk i går morges med Ekspressfrakt, så har de ikke blitt sendt engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Tok noen bilder nede på hytta i dag APedersen, hermanoo90, M|Fjeld og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Henta de orginale M3 speila på posten i går blir levert til lakkering sammen med org. Bakluke ila Mai/Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Da er speil levert til lakk, senk bak er bestillt og på vei. Nye klosser rundt hele bilen + ny sirkulasjonspumpe til kompressoren blir bytta ila uka. Så da bjunner den og bli klar til GS treffet Noen vet om gode luftfilter til orginal airbox? Som både har god filtrering, men slipper litt lyd gjennom Har blitt kjedelig lyd etter jeg gikk fra BMW Performance airboxen til orginal siden den ikke passer under M3 panseret. Kjøpte også AFE Stage 2 kitt for og så finne ut at varmeskjoldet ikke passer overens med pressa -.- Sitter også og vurderer nye felger (allerede), så om noen har forslag så kom med dem! Har sett litt på ACS Rennsport (sikkert uten for min prisklasse ) , VMR V701, V713, Style 95 og 166 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Kan du ikke bare lage om varmeskjoldet på på AFE kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Tror nok det blir litt vanskelig, mulig jeg lager ett fra bunn av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Nye felger allerede? Ikke fornøyd eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Liker felgene veldig godt, så jeg skulle nok heller kjøpt med 3 serie innpress og i 19". Ble litt vell hardt å kjøre med og har utrolig lite grep med så smale dekk Så det frister veldig mye med Style 95. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Men style 95 er jo ikke 3 serie innpress. 9 et 24 og 10 et24 Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hvor store felger har du på nå? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Men style 95 er jo ikke 3 serie innpress. 9 et 24 og 10 et24 Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Sant det. Tenkte bare på om jeg skulle hatt D44 igjen så hadde jeg gått for 3 serie innpress, da de poker såpass at jeg må ha endel strekk, ET 24 blir nok ganske så bra med tanke på høyden jeg vill ha og fortsatt ha litt bredde på dekk. Hvor store felger har du på nå? Sent from my iPhone using Tapatalk D44'ene er 18". 8,5" ET15 fremme på 205/40 og 9,5" ET20 bak på 225/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Åja sånn sett ja da er jeg med ^^ bor du langt unna gs? Hvis ikke kunne du jo hørt om de kunne lagt på dekk for deg sånn at du kunne prøvd med 19 i stedefor? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå