Stawky Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Usikker på hvor mye de tar for det Var innom og snakka med de om det, men kom aldri på og spørre ^^Hvis alt går som planen så får jeg felgene tilbake i morgen eller fredag, dekk på Lørdag og vals en gang ila neste uke. aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Det blir tøft med style 95 felger. Ellers ser det ut som du gjør mye rett. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Takk Du kommer vell til Årabrot du? Bor vell bare et lite steinkast fra Dekk er bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Ser sint ut forfra den bilen din altså. Hilset på deg rett før Kiwien på Ganddal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Takk Var så opptatt av de forferdelige fartshumpene at jeg glemte å hilse, men syns det var noe kjent ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Da kom den kjedelige nyheten i dag. Felgene blir ikke ferdige, så da er nok ikke min og se på Årabrot. Må si det er utrolig dårlig og først bli lovet slutten av sist uke, så utsettelse til Tirsdag-Onsdag, deretter til i dag og nå få vite at de blir lakka i dag og bør ligge over helga før jeg monterer dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Kjipt. Du kan jo ta turen allikevel, men blir jo ikke det samme da denne som var på e28 løa foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Dropper det denne gang. Meldt dritt vær og frista ikke og kjøre på Federal RSR på noen halvskeptiske felger i det været ^^ Satser på at det blir et treff til i år ikke så alt for langt borte. Var min du såg på E28 Løå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Fått igjen felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Har det ja, og ser veldig bra ut. Men det blir nok en stund før det skjer noe her... Var så heldig og bli påkjørt bakfra av en traktor, så det er ganske godt trykkt inn bak. Venter i disse dager på takst og klarsignal for og få levert den inn. Ellers så har jeg fått til småting som venter på at bilen skal bli ferdig. M3 sideskjørt, org bakluke, stabstag fra Turner (27mm fremme og 21mm bak) og Multicolor AE av samme type (men blir enten hvit eller orange). Så blir det og nyte siste rest av sesongen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Neeeeei.. Faen så kjedelig! Håper du får tak i like baklyter nå da, og at den blir fikset, ikke minst. Lider med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ouch! Kjedelige greier da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Kjipt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 åh så jævlig kjipt!!!! du får foresten bestilt samme lyktene du har her http://www.ecstuning.com/BMW-E46-M3-S54_3.2L/Lighting/Tail_Lights/ du får holde oss oppdatert på hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Var fra ECS jeg kjøpte de først. Men det er jo ikke min feil, så det blir dekka. Sålenge det var orginal bmw del og jeg hadde delenr så var det null stress. Kommer nok oppdateringer så fort jeg vet ting selv Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå