Gå til innhold

Tzunami's e36 DailyDriver *Solgt.*


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å nærme meg budsjettet nå, men holder meg fortsatt på undersiden ;)

Blir nye baklamper og matter i dag, så blir det nye dekk iløpet av uka, men med gode rabattavtaler samt salg av de gamle dekkene så skal det fortsatt gå fint :) nesten blitt sport i det å holde seg innenfor budsjettet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam tøff bil. :)

Er nok mange som mener at e36 er oppbrukt både når det gjelder utseende og div.

Men jeg mener fortsatt at e36 coupe og sedan er knallfine biler både originale og sist men ikke minst sånn som du bygger din.

Kunne mer enn gjerne hatt e36 jeg med sånne mods som blir brukt her på denne bilen.

Så fortsett det gode arbeidet som du gjør :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam tøff bil. :)

Er nok mange som mener at e36 er oppbrukt både når det gjelder utseende og div.

Men jeg mener fortsatt at e36 coupe og sedan er knallfine biler både originale og sist men ikke minst sånn som du bygger din.

Kunne mer enn gjerne hatt e36 jeg med sånne mods som blir brukt her på denne bilen.

Så fortsett det gode arbeidet som du gjør :wink: .

Takk for det mister! Har egentlig lenge tenkt det samme selv, men artig å bygge en selv, clean og simpel ;) du får stille med cash, så kanskje den blir din ;)

Skal du bli bilselger nå eller? :P

Liker det jeg ser, blir bra :D

Jeg skal bli bilselger ja ;) begynner om en mnd :D fikk montert nye baklamper i dag, og nei, det er ikke lexuslamper, ledlamper eller andre crystallamper :P er m-techlamper det er snakk om ;) får se om jeg får knipset noen bilder i morgen :)

Har tydeligvis ikke kommentert her. Utrolig hvor bra bilen har blitt. Utrolig hvor lite som skal til ;)

Må følge med du også ja? :P ja bilen har vokst mye på meg med de småtingene jeg har gjort med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan refere til et nick jeg har sett for mange år siden: "Ingenting er perfekt originalt" :P

Jeg lider nok av sterk trang til å modifisere biler gitt :P

Tuningart er helt greit å kjøre på, ikke så stivt som jeg skulle ønske, men så er det et billigmerke også da ;) skal se om jeg får justert litt mer på det når jeg får smalere dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...