Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stusset på det samme greiene selv. Inne på GS sto det på greenstuff at jeg burde kjøpte redstuff, men redstuff hadde de ikke i butikken engang. Kun yellowstuff, og det står ikke noe om hk på de, så vet ikke om de er i mellom green og red, eller under green eller over red. Haha. Tror jeg holder meg til de originale jeg har jeg.

Skrevet

Jeg har gs perfomance klosser og skiver og de støver veldig lite og bremser meget bra! Storfornøyd med de! De er forresten laget av ebc

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

• 1 year later...
Skrevet (endret)

Tar opp denne tråden igjen.

Noen flere med erfaring med Greenstuff klosser?

Eller om noen har anbefalinger om andre lignende klosser.

Endret av Makky123
Skrevet

Mine er for gatebruk og aktiv kjøring, men kan også ta meg noen runder på bane, om jeg føler for det. Men til banekjøring har de egne varianter.

Skrevet (endret)

De originale holder da lenge nok. Det er nå min mening på både e39 og e61.

Jepp, de gjør det.

Tenkte på greenstuff mest pga de sies å støve mindre :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Makky123
Skrevet

Greenstuff støver dei og. Har hatt originale, gule, og grønne klosser på bremsene framme. Og eg synest alle støver omtrent lika mykje :)

Har Grønne nå, og kjører i ca 2 veker før det er tydelig skitne felger framme. Og slik var det også med Gule, og Org klosser.

Skrevet

Jeg har originale skiver og Textar T4070 klosser (OEM). Er kjempefornøyd med holdbarhet og kvalitet, men de klossene støver ganske mye. Ikke at jeg bryr meg.... Textar T4070 kom forøvrig med belegg/"padding" på baksiden så det var ikke nødvendig å smøre bremsepasta/kobberpasta der, kun på kontaktflaten mot klavene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...