pure_stig Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Jepp jeg hadde firehjulskontroll og det var ikke noe problemer i det hele tatt. Alt kom innenfor. Jeg skal tilbake å ta en forhjulskontroll nå som jeg har satt på sommerhjul. Skal prøve å få knipset litt bilder imorra nå som det er Hartge senk, sommerhjul og sorte nyrer på plass. Prøvde å få på sort diffuser bak, men der var det så å si klin umulig å komme til på de fire skruene som sitter i toppen av diffusern. Så der må jeg finne på noe lurt. Vil helst slippe å ta av hele bakfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Da har jeg fått knipset litt bilder. Hartge senk og sorte nyrer gjorde seg syns jeg. Nå mangler jeg bare den sorte diffusern bak og den skal jeg ut å se om jeg får satt på nuh! Walkabout og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Da fikk jeg montert diffusern idag! Hele bakfangern måtte av men det gikk veldig greit. Jeg skal ta en ny photoshoot om ikke lenge. For mørkt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Veldig fin bil! Hva heter de felgene her? http://tinyurl.com/mqe2fwd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Usikker på hva felgene heter. Eneste jeg vet er at dem er svinedyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Så veldig bra ut med Hartge-senken. Er ikke like fornøyd med min fra AC Schnitzer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Takk for det. Jeg syns Hartge senker helt perfekt. Jeg var veldig spent men ble veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Andre morran på rad at jeg må storme til vinduet for å se om bilen fortsatt står utenfor. Mareritt om at bilen er stjålet. Tror jeg ser for mye på nattpatruljen ner087 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Koser seg i sola. axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hehe, den er jo prikk lik min gamle nå Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Jeg har sort diffuser bak det hadde ikke du. Hehe. Men er vel eneste forskjellen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Den ser skikkelig skikkelig flott ut! Nå er det bare å komme seg på ebay.de og handle komfort interiøret i stedet for delskinns sportsstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 hehe du mener det ja Nei stoler og interiøret har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst med egentlig. Fornøyd slik det er. (Ikke at jeg vet hvordan komfortstolene ser ut / er å sitte i heller så ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Lekker doning. Det er utrolig hvor mye bedre bilen ser ut når den har 2010-modell speilene. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Lekker doning. Det er utrolig hvor mye bedre bilen ser ut når den har 2010-modell speilene. Lekkert! Takk for det!Er enig i at speilene gjør seg. Bilen er ferdig utvendig nå om jeg ikke kommer over noe jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå