Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

Helt perfekt! :D jeg har super White i mine, ikke hvite men mindre gule :) Mangler bare en fotoshot før vinteren nå ;)

Takk! :) Ok, får se om jeg bare kjøper noen jeg tror fungerer bra fra eBay. En fotoshoot må vi få ordnet, ja. Planen min er å ta en god runde med DA-maskinen på bilen snart, fordi det trenger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut. :D

Kan jeg få foreslå mørke blinklys på sidene? :)

Takk! ;) Skulle bare hatt setene dine... :)

Ikke dumt forslag! Har du link? Jeg vurderer også blackline baklykter og den lyseste sotfilmen på lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare de billigste jeg fant på eBay (som så greie ut). Fant ikke link i farten nå, men kan. Sikkert finne.

Ok. No biggie' hvis det er mye bry, finner de sikkert etter litt søking.

Denne ble sinnssykt rå med små justeringer ass

Ja, det er helt utrolig hva senk og felg egentlig gjør med en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka dim på dekka har du? eg vurdere coilovers og har 225 og 245, redd det ska subbe!

Har 215/35 foran og 235/35 bak. Usikker selv på om 245 går, spørs jo hvor mye du skal senke. Jeg er ikke noe "guru" på dette området egentlig, jeg bare kjørte safe ut ifra hva andre kjørte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger, det er veldig morsomt å lese! Spesielt av deg, Halvor, når du er innehaver av en så perfekt E36(på alle måter). Når du sier at det ser bra ut så bør det vel være godkjent? ;)

Kan ellers oppdatere med at jeg har fått time hos BT den 30/8 for å godkjenne senken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. No biggie' hvis det er mye bry, finner de sikkert etter litt søking.

Jeg kjøpte av denne selgeren. Lysene er helt like de i krom som han har, men naturligvis mørke. Det ser ikke ut som om han har mørke nå, men det kommer sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...