Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

Knalltøff 1er!!

Lurer meg på om det er samme sideblinklysene jeg har på min E91. De blinker noen ganger hver eneste gang jeg starter bilen. Litt irriterende selv om jeg ikke ser det selv...

Så vidt jeg har forstått det, har 1 serie samme blinker som E9x men det er satt andre veien. :) Da sparer dem penger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, bruker et min hjemme ifra til Kiwi'n så kan vell si det :) Hva blir det neste, eksos og blackline? :)

Hehe, skjønner... ;) Tja, si det. Er usikker på blackline egentlig. Har veldig lyst på eksos, men usikker på pris og hvor jeg skaffer noe som er bolt on. Så du hadde to rør på din.

 

Nå overtar jeg en ny leilighet på tirsdag, så det blir kanskje litt lite penger til bil en periode fremover. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du felgene dine?

Sorry, overså innlegget ditt ovenfor. :) Jeg hadde planer om å kjøpe fra GS, men de klarte ikke å skaffe riktig innpress. Holdt på i en evighet med de, men ble bare tull. Fetteren min kjenner en i England som hadde et sett han hadde kjøpt til sin 1'er, så han tok med de hjem.

 

Blackline er jo ikke krise om du ikke har, men eksos gjør seg veldig. :) Jeg har BMW performance sin, bolt on og bare kappe et rør og montere. :) 18302185800 Ljuddämparsystem (BMW-PERFORMANCE) til din, alt følger med. Tipper et sted mellom 4-5000,- med rabatt :)

Takker! Kommer på 4800,- med rabatter, ikke så ille, så må tenke litt på det... :) Skal se om jeg får tak i samme hos Koed eller på eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle høre om det var Even, men var litt usikker :)

Sitter bare en 320 i den, er meget fornøyd! Bare synd planene mine gikk i dass for den pga. Husbygg...

Skal faktisk bygge på Sørum (lørenfallet) med splitter ny låve med 80kvm verksted samt nytt hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...