MariusE34tds Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Drømmebil med stor D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Drømmebil med stor D! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Svært pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Svært pent! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Stemte på tralla de på oijoij syk bil du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Stemte på tralla de på oijoij syk bil du har!! Hjertlig takk for din stemme, og til alle de andre som stemte på den, var en del røde lapper på viskeren når vi dro. holdt ikke til premiering i dag, men hadde ikke helt forventet det heller, så vi dro før utdelingen var ferdig. mye gromt å se der i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Bilen så smashing ut der den sto! Virkelig tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Tusen takk for det! synd at jeg aldri vet hvem som er bimmers brukere når jeg går rundt på sånne treff. hadde vært moro å slå av en prat med likesinnede, når 85% av treffet er VAG. Her er et par super-ego bilder fra treffet. (som vanlig glemte jeg kameraet, så det ble mobilbilder i dag og) Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Snadder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Var mye VAG der igår ja Bilen var fin den. Tøft med så strøkent interiør og =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Snadder!! Tuusen takk. Var mye VAG der igår ja Bilen var fin den. Tøft med så strøkent interiør og =) Ja, litt mye for meg, men for all del, mye cleant blant VAG-gutta (og jentene) og. takk for det, du og! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Stemningsbilde... Noen liker e36 mer enn andre, men jeg kan vel regnes som noe ekstrem... liker gårdsplassen min i hvert fall. Espen.s og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Low, Lower, Lowest :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Kan virkelig ikke forstå hvorfor du ikke fikk premie med denne bilen! Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå