M3cabriolet Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Low, Lower, Lowest :D Jup, eller Helårsbil, Sommerbil, Showbil. Kan virkelig ikke forstå hvorfor du ikke fikk premie med denne bilen! Strøkent! Det var vel noen som fortjente det mer da. Men takk for det. Må nesten dele et bilde fra treffet her, fotografen skal ha all cred! Freakshow og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Hmmmm........ skal selge.....skal ikke selge........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Ville nok tatt turen innom noen bmw treff først, for sanker ikke denne pokaler så veit ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Ville nok tatt turen innom noen bmw treff først, for sanker ikke denne pokaler så veit ikke jeg Hehe... Burde stikke av gårde med noen pokaler denne ja. men jeg har kjøpt MC nå, og jeg bruker denne bilen kun når det er fint vær. ergo vil den ikke bli brukt noe særlig i sommer tror jeg. meen, kosta på alt for mye, så det ender vel med at den blir værende her tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Grattis e30_joakim og M3cabriolet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Næmmen, se der du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Pris på denna evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Utrolig pen bil utført helt riktig i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Sjeldent jeg sier det: Flott og riktig E36 ! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Pris på denna evt? Har ikke satt meg noen pris gitt. men den blir i hvert fall høy. Utrolig pen bil utført helt riktig i mine øyne tusen takk. Sjeldent jeg sier det: Flott og riktig E36 ! Mange takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Da ble babyen overlevert til ny eier. kjenner savnet er der allerede. noen stemningsbilder som ble tatt når jeg ventet på at de skulle komme og hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Misunner nye eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Den gikk Såpass raskt Ja hehe syns Prisen var Veldig fin med Tanke på Alt du har Gjort etter du Kjøpte den. Så ikke rart den Gikk raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå