Nyheim Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Jau. lite med løpende bilder her. jobber på spreng for å få til alt som skal gjøres før påsken er over. Har da fått tatt karosseriet ferdig nå da, og regner med at delene blir lakkert i morgen. Enjoy. E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Veit åssen det er med ny lakk, det er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Pent Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Veit åssen det er med ny lakk, det er herlig Ja, det er helt nydelig! Pent Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 blir stor bilde uppdate under monterings prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Og jeg som synes denna bilen var så pen fra før av, og nå blir den jo bare bedre å bedre Jobber du som lakkerer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Da var delene lakkert også. Godt å være ferdig med det. da gjenstår moroa, nemlig å sette sammen alt sammen. Måtte tyvstarte litt i kveld da, siden delene ikke skal røres før i morgen, men jeg kunne da sette inn de nye setene! Ååååååå du milde så stor forskjell det ble! :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 det der ble jo kanonbra men jeg synest førersetet ser forferdelig rynkete ut (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 blir stor bilde uppdate under monterings prosessen? Skal slenge inn bilder etter hvert ja. Og jeg som synes denna bilen var så pen fra før av, og nå blir den jo bare bedre å bedre Jobber du som lakkerer eller? Hehe, takk for det. Ja, jeg er lakkerer, og driver et skade/lakk-verksted så heldigvis har jeg både utstyr og kompetanse til dette selv. eller så hadde jeg vel vært bankrott med stor B nå. det der ble jo kanonbra men jeg synest førersetet ser forferdelig rynkete ut (?) Takk for det. Nja, skal justere litt i kantene i morgen, men som salmakeren sa, så vil ting strekke seg litt på plass etter å ha brukt de noen ganger. gjorde det på forrige bilen han trakk opp for meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Dette blir pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Åh det interiøret ditt!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Dette måååå bli bra!!! Ble deilig med nye seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Nu jævlar!! Da er endelig bilen ferdig, og jeg har brukt opp hele påskeferien med glans. Men nå får det vel være bra vel? mangler Max Velocity leppa jeg har ventet på i snart 3 mnd, også måtte jeg etterbestille plata under frontruta og listene under siderutene, men alt i alt er det bra nå. får sette på resten når det kommer, så tar jeg en god service samtidig. nytt i år i forhold til i fjor er luftunderstell, nye Vaderseter, nytt ratt med perforering og m-sømmer, nytt håndbrekk + skinnbelg med m-sømmer, shortshift + skinnbelg med m-sømmer, ny multimediaspiller med USB inngang innfelt i midtkonsoll, bluebooth etc, nye høytalere bak, toning av ruter, baklukelist, nye hovedlamper, nye lockariskjermer, ny søleplate og luftstyringer under foran, LED skiltlys, US-blinkere foran, Ny frontrute, nye lister rundt bakrute, ny lakk på hele bilen, nye bakdekk, nye sidelister, ny gummipakning i bagasjen, ny original førstehjelpspute + jævlig mye andre småting som lister/klips/skruer over alt. nå skal den bare nytes resten av året tenker jeg. :D Skulebollen, hermanoo90, NA og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå