Dirty Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Er nok bare skiltene som har vært stjelt, da får du nytt kjennemerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Får håpe han er mekaniker på BMW og ikke en selger, for å lage annonse kunne han ikke LOL :D Jeg ser ikke noe annet galt med annonsen enn prisen på bilen Men det jeg stusser på er hvorfor bilen har byttet registreringsnummer? Behøver ikke å bety noe men det får automatisk varsel lampene til å lyse... Hehe mangler jo bilder på det meste................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Definitivt drømmebil dette! Perfekte kombinasjoner. Men likte bedre felgene når de var sølv/polert kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Selger du med bra garanti..?Man forventer jo nesten at bilen er ny når man ryker så mye penger på det. ^ This. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Rart ingen har kommentert Intercoolern på det ene bildet:p Han sa det har sittet ESS på i en liten stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Må stille tråd starter et spørsmål. Hvorfor legger du denne ut her og bare kritiserer? Jeg har sett denne bilen flere ganger og bilen er rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 KRITISERER? er du potte tett eller? jeg DIGGER denne bilen, når og hvor har jeg kritisert den? Fordi at jeg sier meg enig i at det bør være garanti på en så dyr bil og at det har vært cooler på den? Gossip jente asså, kødder du med meg? De eneste problemene jeg ser ved denne er SMG, litt stivt priset - ellers digger jeg den, og ja jeg sitter i tenkeboksen å har allerede sendt han mail om evt innbytte med min E46 m3 komp, så vær så snill å ikke kommenter bullshit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det bare virker sånn på måten du skriver på. Men tror også du må endre tonen du skriver på her inne. Dette er et åpent forum hvor alle kan kommentere alle. Jeg skrev bare en kommentar på det du har skrevet. Hvis det ikke er greit for deg så er nok du denne "Gossip jente" Og måten du skriver på er ikke særlig hyggelig i ditt siste innlegg. Prøv å opptre mer som en voksen, ikke en fjortis. Hvis det her er din drømme bil, legg dette heller ut i finn tråden som er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Til 650 000,- får en ganske mye gromt. Blandt annet E60 M5, Porsche 911 Turbo, Ferarri, Corvette z06 osv.. Jeg ville nok gått i tenkeboksen når så mye penger skal i omløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Det bare virker sånn på måten du skriver på. Men tror også du må endre tonen du skriver på her inne. Dette er et åpent forum hvor alle kan kommentere alle. Jeg skrev bare en kommentar på det du har skrevet. Hvis det ikke er greit for deg så er nok du denne "Gossip jente" Og måten du skriver på er ikke særlig hyggelig i ditt siste innlegg. Prøv å opptre mer som en voksen, ikke en fjortis.Hvis det her er din drømme bil, legg dette heller ut i finn tråden som er her inne. Alle kan kommentere men det er lov å bruke øya å lese først! Før du skriver noe soml ikke henger på greip. Markus (penguin) msn får jo nesten 2 slike a8ersom du har fpr 650;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 han påstår at dette er verdens mest strøkene M3. det tviler jeg på. den har jo gått langt ! Ja, 8700km i året er jo enormt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Hvorfor må noen absolutt finne noe negativt å rakke ned på? Misunnelse, at man aldri får kjøpt noe sånt selv, så da kan man heller komme med negative ting. Hvorfor folk bryr seg om den er gått langt/pris/hvordan salgs annonsen er, når man aldri har planner om å kjøpe noe sånt... Men er et diskusjons forum, så da må det diskuteres Misunnelse? Nei så absolutt ikke, dette er ikke en bil jeg drømmer om i det hele tatt, jeg hadde kjøpt en 650 for den summen. Det må da være lov å kommentere at annonsen er dårlig. Om bilen er så strøken bør man ha mange og klare bilder både av interiøret og utvendig for å vise det frem. Selv gidder jeg ikke ringe på en bil med 15 bilder utvendig og ingen av interiøret, jeg regner da med at man ikke vil vise det frem. Når man skal selge bil er det ikke mørke romantiske bilder som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Hvorfor må noen absolutt finne noe negativt å rakke ned på? Misunnelse, at man aldri får kjøpt noe sånt selv, så da kan man heller komme med negative ting. Hvorfor folk bryr seg om den er gått langt/pris/hvordan salgs annonsen er, når man aldri har planner om å kjøpe noe sånt... Men er et diskusjons forum, så da må det diskuteres Misunnelse? Nei så absolutt ikke, dette er ikke en bil jeg drømmer om i det hele tatt, jeg hadde kjøpt en 650 for den summen. Det må da være lov å kommentere at annonsen er dårlig. Om bilen er så strøken bør man ha mange og klare bilder både av interiøret og utvendig for å vise det frem. Selv gidder jeg ikke ringe på en bil med 15 bilder utvendig og ingen av interiøret, jeg regner da med at man ikke vil vise det frem. Når man skal selge bil er det ikke mørke romantiske bilder som teller. +500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Er det ikke interessant, er det jo bare å hoppe videre. uff å huff, denne annonesn var dårlig. Ja men hvis man ikke liker det, så er det jo bare å lese/gå videre. Så klart skal man kommentere, men hvorfor gidder man å bruke tiden på det... Må jo bli lei av å syte å klage på andre sine ting eller gjøremåte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Er det ikke interessant, er det jo bare å hoppe videre. uff å huff, denne annonesn var dårlig. Ja men hvis man ikke liker det, så er det jo bare å lese/gå videre.Så klart skal man kommentere, men hvorfor gidder man å bruke tiden på det... Må jo bli lei av å syte å klage på andre sine ting eller gjøremåte Hva er problemet ditt? Hvorfor brukte du tid på å skrive innlegget over? Det var jo mye mer meningsløst enn mitt. Dette er en tråd om en annonse,ikke selve annonsen. da er vel denne tråden ikke bare for de som har tenkt å kjøpe den? Dette er et diskusjonsforum, det er vel ikke sånn at man i slike tråder bare skal smiske og skrive hvor "kult" alt er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå