Gå til innhold

BMW M5 E61 -08


RS4
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nypris.

Under 700.000 nå.

Dette er billig for en bil som er kjørt så lite(motor kun ca 35tusen km), med det utstyret som følger med(oppgradert CIC, rett setene, Defa utstyr osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG billig vil jeg si. Har vært innom Drømmebil og kikket på denne. NYDELIG bil, og dønn strøken. Men solgte nylig min E60 M5, og handlet den som sto ved siden av din, En M550d. Men er rimelig sikker på at jeg må ha en M5 igjen. Uten tvil den desidert råeste bilen jeg har kjørt noengang.

 

Lykke til med salget. Vurderte også Tesla 85d. Blir nok morro det også, men du kommer til å savne lyden. Kjedelig med 550`en. Eg må se på speedometeret for å vite at det går fort. Det slapp eg med M5`en hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker  :grin:

Ja, testet en 550 jeg og(ingen tvil om det er en fin bil det og, men det ble denne M5`en før den 550 jeg så på), det var mindre lyd ja. Kanskje jeg kommer til å savne det på neste bil ja.... :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bilen din hos Drømmebil til salg eller disponerer du den i mellomtiden? Hadde vært til hjelp dersom jeg kunne svippe innom å høre hvordan det ble med den aktive subwooferen i bagasjerommet. Har flyttet til Stavanger så da er det ikke lange turen unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Har vært et par som er intressert i bytter(Corvette C6, BMW'er, Audi og Mercedes CL) men er ikke intressert i bytte. Kan være Drømmebil(selger bilen for meg, da jeg er ute å reiser hele tiden) kan ta innbytte om han synes det er greit.

Kommer det et greit bud, så vurdere jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det skal være så vanskelig å bli kvitt biler i denne prisklassen, ser mange m5er ligger veldig lenge ute. Tilsvarende biler også, noe som gjør at skal man vurdere en slik må man være sikker på at man skal beholde i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...