Gå til innhold

BMW M5 E61 -08


RS4
 Share

Anbefalte innlegg

Upsi, litt sen tilbake melding her, men her kommer den :smile:

 

Det er merkbart bedre lyd i nedre bass område, dogg ikke så mye dyp-bass. Men ned til 50-100Hz er det bedre.

Helt klart at denne er verdt pengene denne koster.

Tror du en slik bass vil holde med et standard anlegg eller ville du da gått på en bass med ekstern forsterker som gir litt mer kraft? I min E60 har jeg standard anlegg med ZX1500 forsterker og L7 10" bass fra Kicker. Er egentlig OK fornøyd med dette (sier litt om hvor lite kresen jeg er kanskje, hehe...) Har helst lyst på HiFi når jeg nå kikker etter en F11 på bruktmarkedet, men lar nok ikke den "riktige" bilen med alt annet utstyr gå hvis HiFi skulle mangle, da blir det vel heller å sette inn noe  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en slik bass vil holde med et standard anlegg eller ville du da gått på en bass med ekstern forsterker som gir litt mer kraft? I min E60 har jeg standard anlegg med ZX1500 forsterker og L7 10" bass fra Kicker. Er egentlig OK fornøyd med dette (sier litt om hvor lite kresen jeg er kanskje, hehe...) Har helst lyst på HiFi når jeg nå kikker etter en F11 på bruktmarkedet, men lar nok ikke den "riktige" bilen med alt annet utstyr gå hvis HiFi skulle mangle, da blir det vel heller å sette inn noe   :)

Hehe, den sub& forsterkeren der er GIR MYE mer enn min Pioneer aktive sub. Kanskje litt for mye uten å oppgradere resten av anlegget?

Pioneer gir litt mer, og fyller ut litt mer til original anlegget, uten for mye.

 

Jeg var usikker på hvor gode anleggene var i BMW, fikk ikke testet alle typer anlegger, og valgte det beste, for jeg er litt "kresen". Hadde jeg ikke kjøpt dette, så hadde jeg kanskje oppgradert resten av bilen og. Enklere dette, for dette er jeg fornøyd med slik som det er nå hos meg. Og at subben ikke synes = fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du postet et bilde av vindusheisbryterene dine? Jeg får ikke sett det bildet du henviste til ovenfor.

 

Det er det som er fint med å kode innfellingen. Man må nemlig holde inne låseknappen litt for at de skal felles inn. Trykker man bare en gang på tasten (slik man vanligvis gjør) vil speilene stå ute.

Ok, har knappen, men er ikke kodet inn i nøkkelen. Det må opp på lista mi :-)

 

Beklager litt offtopic som ble startet av Tzunami :)

Ikke problem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjekt å kode inn i bilen min?

-kode innfellingen av speil

-regn sensor / vindu visker går automatisk på når det regner

-Sette viskerene til å returnere til hvileposisjon når man slår av tenningen.
-nattvisning på iDrive (Litt mye lys når mørket faller på)

 

Hva mer er kjekt å ha, som ikke er orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, tror og det går bra :-)

 

Det var bare en liten ting som irriterte med, nest siste bilde, der er det et lite hakk ved pila på hjulet :-(

Sikker flisespikkeri, men skal det være så skal det være. Så får se om det går vekk(ikke ser det lenger), eller jeg bytter ut hjulet...

 

@///Magnus, som Walkabout & awt sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville klaget på det merket der.

Ellers så har Koed en slik på bruktsidene til en grei pris om du velger pristilbud.

Sendte en mail til Bimmer retrofit, og spurte hva dem mente om det, og fikk til svar at dem ikke kunne gjøre noe. Det var brukte deler, og kunne være mindre feil på delene...

Da svarte jeg hva hva det kostet med å kjøpe en ny, og fikk til svar 175$, men han abnefalte meg å kjøpe ifra forhandler...

Ser i ettertid at 2/4 festene er og ødelagt til iDrive hjulet. Resten av det ene feste ligger igjen i posen det ble pakket i(dårlig pakket?), mens resten av andre feste manglet. Jeg er usikker på hvor viktige dem er, og om det er andre fester rundt iDrive enheten? 

 

Hadde jeg kjøpt av dem igjen, så hadde jeg nok forsikret med at alle deler er 100% iorden før jeg kjøpte ifra dem igjen.

Får bare håpe at resten virker, og at dem gjør resten av kode jobben skikkeligt  [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...