Gå til innhold

BMW M5 E61 -08


RS4
 Share

Anbefalte innlegg

Har levet bilen inn på ny runde på oppgradering/service, da det tok litt lang tid med rust(rust på bakluke, ca 4mm i diameter) og garanti, sist jeg hadde bilen inne hos Kvål Auto.

Levert til Kvål Auto - Som kan anbefales til alle \:D/

Denne gangen blir det fiks på bilen:

1 .Reparer eksos anlegget.

2. Monterer inn rele for styring av strøm til klaffer på eksos så den ikke trekker strøm.

3. Monterer nytt bmw emblem på panser (stygt)

4. Bytter demper i hanskerom+klips(mangler)

5. Lister i dører byttes.(stygt)

6. Bytte vindu med grå stripe i toppen.(steinsprut)

7. Monterer defa varmepakke, med batteri lader, kupe & varmeelement / teppe. - http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=13047&katid=72&mid=m436&id=&vn=736

+tilhørende varmeelement/teppe.

8. Skal sjekke at bilen ikke trenger noen oppdateringer siden en skal montere CIC RETROFIT CIT i bilen.

9. Montere nye CIC

Har da gått vekk ifra Webasto, og går heller for Defa med kupe, varmeteppe og batteri lader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da skal det monteres Defa bilader og kupe varmer + noen nye dør terskel deksler.

 

Det ble lakkert ny del på front fanger(klarlakk) ved park sensor, da noen hadde utført dårlig jobb, nå piper samme park sensor bare bilen ser revers på girspaka :-(

Dårlig lakkerings jobb.... Forbanna folk!

Må nok snakke med dem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det monteres Defa bilader og kupe varmer + noen nye dør terskel deksler.

 

Det ble lakkert ny del på front fanger(klarlakk) ved park sensor, da noen hadde utført dårlig jobb, nå piper samme park sensor bare bilen ser revers på girspaka :sad:

Dårlig lakkerings jobb.... Forbanna folk!

Må nok snakke med dem igjen!

Bare få de til å rette opp i dette kostnadsfritt umiddelbart. Fikk lakkert opp deler av bakfangeren på min E60, og da sa lakkereren at han ville maskere PDC-sensorene slik at de ikke ble lakkert igjen, da de gjerne ikke tålte flere strøk med lakk før de begynte å trøble. Så allmenn viten blant fagfolk dette :) 

Vet ikke om det er mulig å plukke av sensoren, pusse denne og påføre ny lakk. Beste/enkleste er kanskje å kjøpe ny sensor og lakkere denne på nytt. Du får de firmaet ta utgiften. Fangeren må på/av for å bytte sensor etter alt å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gromt! :o

Takker

 

Jeg stod å snakket med Ordin en stund før han snakket med deg. Grå E91 med E34 M5 felger :P

Ok, jeg var vel opptatt med å lese avisen / mailen på mobilen der, og la ikke merke til andre(hverken samtaler eller folk :stupid: ). Om du ser meg der igjen, så ta tak i meg, så kan man jabbe BMW, det er alltid kjekt :-)

 

Denne var råå. Kjekt å se at slike biler glir rundt i stavanger området, men har aldri sett den ;)

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor brei har du vinterdekk? Kjørte igår en w212 mb med 275 9' helårsdekk rundt om bilen og må si det var meget glatt selv på snø :)

Felger & Dekk

Sommer

255 / 30R20 på felg av størrelse  9,5J X 20H2 ET39 Typ RAC03

295 / 25R20 på felg av størrelse 10,5J X 20H2 ET27 TYP RAC03.

Vinter

19" Breyton Race GTS med Nokian Hakka R 245/45R19 fremme og bak

 

Jeg har ikke fått testet bilen i snø enda. Vi har to biler, så det blir nok mest kåne bilen som blir brukt på vinters tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...