fizn Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 En liten Tesla? Den med Lotus karosseri da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Så du bytter ut en svær bensinmotor mot en elektrisk? Uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Når en e61 m5 blir byttet i Tesla er det vel ikke en Roadster, tipper P85D jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 En liten Tesla? Den med Lotus karosseri da? Hehe, niks, @Tzunami vet hva han snakker om Så du bytter ut en svær bensinmotor mot en elektrisk? Uff Jaja, har sakt at jeg skal teste ut en Tesla, og tiden er nå, tenker jeg. Når en e61 m5 blir byttet i Tesla er det vel ikke en Roadster, tipper P85D jeg Stemmer, en P85D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Jeg er offshore nå, og har ikke bilder med meg. Og meste av info er i tråden her. Har oppdatert bilen med en Pioneer sub som ligger gjemt i bagasje rommet, og oppgradert til CIC. Har og installert en radar som ikke er synlig i bilen(jeg gir ikke info på dette, uten til kjøper av bilen, trenger ikke spør engang ). Info på verksted / vedlikehold, mer bilder(dem siste må ventes til jeg kommer hjem) kan fåes på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Lyden ifra eksos anlegget mitt når man gir gass og girer ifra 1 til 3. Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Råå lyd! Drømmebil! Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Magisk lyd.. Og dette har du tenkt til å bytte ut med summelyd..? tobiasw, Skulebollen, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Vinter felgene er klare, vasket og polert(på utsiden, innsiden = overalt ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Jeg setter bilen inn til bil selger iløpet av mnd skifte. Om ikke bilen blir solgt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Har satt bilen inn til http://www.drommebil.no/ en tar sikkert noe tid før den kommer opp der. Nå er den på vask og slike ting Endret Desember 10, 2014 av RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 linken fungerer ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Merkelige greier men fungerer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Sånn kanskje? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54123950&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Sånn kanskje? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54123950&searchclickthrough=true Stemmer det ja:-) Bilen står hos Drømmebil, Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå