Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Lekker fargekombinasjon. Beige interiør og sort taktrekk er en skikkelig innertier. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Ser bra ut! johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Gratulerer. Pen bil! Jeg syns nå denne er mye finere enn GT'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Ja det er den Even, men gt'n var en fantastisk comfortbil. Understell, motor, x, instrument, interiør.......alt stemte på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 *Denne blir nok ikke i mitt eie så lenge, jeg må ha mere bagasjeplass. * Trodde GTen hadde ganske stort bagasjerom jeg? Er det ikke større en stasjonsvognen til og med? Er det stor forskjell opp til X5en? Jeg må ha plass til hundebur(til en staff), og på sikt en barnevogn, så driver å vurderer hvor stort bagasjerom jeg må ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Pga den skrånende hekken, så blir det veldig lite bagasjerom. Det er VELDIG stor forskjell på det opp til X5. Har også en F11, som også har mye bedre plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Ble en slik en også her om dagen Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Har ikke snøring på nyere bmw meen.. Er det en hybrid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg har sansen for deg jeg Johnja, her handles det nyere BMWer over en lav sko Gratulerer med to nye biler johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Instrumentet tilhører en 520xdat, hybrid er nok ikke noe for meg. Vi var innom en A4 en liten stund, fin bil, men den fungerte også kjempefint som innbytte mot 520'n. Får se om jeg får tatt bilder av den. Bestilte den med den nye fargen castilogrå. Fredrik 90 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Gratulerer med nye biler igjen. Men har du ikke noen gamle biler igjen lenger.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Flotte biler du har fått deg Mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Har prøvd en sånn 5 serie gt selv med 3l diesel selv, og d er som du sier med understellet d er helt fantastisk. Pen den x5n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 520xdat 184hk konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 520xdat 184hk konebil Liker! Er det ekstrautstyr å få sånn annet ratt? Og et nytt teit spørsmål, når det er girhendler på rattet betyr ikke det at man får sånn sportsgirspake…? Digger instrumentene!!! Må vel bytte inn mine nå… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå