Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Lukter mystisistisk at bilen ikke er omregistrert på selger, og at han ikke opplyste om at den skulle vært inne på eu? Hmm, ble litt skeptisk her, altså.. Merker jeg fikk litt kalde føtter, håper vireklig ikke jeg driver med heleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Dagboknr Dagbokdato 2014428527e 20.10.2014 Innsender 2378440 Conecto AS Postboks 205 Parkgt. 2 2302 HAMAR Gjelder person/foretak: ****** **** Gardvegen *** 2642 KVAM Utlegg til fordel for SPAREBANK 1 GUDBRANDSDAL Org.nr 937 888 104 Nedregata 69 2640 VINSTRA NOK 52.634,34 forretning avholdt 20.10.2014 klokken 11:30 Saksnr.: T2014-198421 Pant tatt i registrert motorvogn Nå ble jeg virkelig skeptisk her.. er den tvangssolgt videre av banken? Var da en vanvittig sum..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Heftelser, har ikke selger nevnt noe om disse? Gudene vet hva beløpet er nå, ikke høyere ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Heftelser, har ikke selger nevnt noe om disse? Gudene vet hva beløpet er nå, ikke høyere ihvertfall Selger har ikke nevnt at han ikke sto registrert som ny eier heller, registrert på vedkommende i de papirene 15.8.14. Det er ganske langt fra Otta til Larvik. Ikke prøv å få meg til å tro at han har "solgt den for en kompis". Endret Februar 8, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 du har nå vell for guds skyld ikke kjøpt bil uten å sjekka brreg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Brr, høres skummelt ut Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 du har nå vell for guds skyld ikke kjøpt bil uten å sjekka brreg? :stupid: Ingen av oss tenkte så langt i det hele tatt, alt virka på stell og greier. Selger virka ærlig. Så dette ble jeg jævlig skeptisk til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/kjop-selg-bil/pages/bruktbil-heftelser-pa-bil.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/kjop-selg-bil/pages/bruktbil-heftelser-pa-bil.aspx Så hvis det var 55000 i heftelser for tre måneder siden, er det nok fortsatt det.. :hmm: Sto i kontrakta at det ikke var noen heftelser Endret Februar 8, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 i.o.m det er helg så går jeg utifra at vegvesenet ikke har motatt omreg papirer enda? få stoppa omreg prosessen til du har får klarhet i hva som skjer ivertfall. Eventuelle gjeldsproblemer vil nok gå mot eier av bilen, i likhet med foreksempel skyldig årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 i.o.m det er helg så går jeg utifra at vegvesenet ikke har motatt omreg papirer enda? få stoppa omreg prosessen til du har får klarhet i hva som skjer ivertfall. Eventuelle gjeldsproblemer vil nok gå mot eier av bilen, i likhet med foreksempel skyldig årsavgift. Har ikke levert salgsmeldinga enda, skal inn på vegvesenet en tur i morra. Men det jeg synes er rart, er at den ikke er omregga til han (i følge vegvesen sine sider, men sender du regnr til 2282 kommer riktig navn opp). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Dersom den ikke er levert, slipper du nok å tenke på gjelda ivertfall for da er det forrige eier som fortsatt er pliktig. Ville ringt eier som står oppført og banken som er involvert i heftelsen, så vet du ivertfall hvordan situasjonen står til. Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Ja burde også ta kontakt med de som har registrert heftelsen i dette tilfelle sparebank 1 Og høre hvordan det ligger Ann Må si det er merkelig at banken har godtatt å ta pant i den bilen på den summen Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Kortversjonen: forrige eier mener bilen er "delvis registrert" på seg, og har prata med han den faktisk står på. "panten står på meg" sier han. Så dette skal sjekkes grundig opp i, før jeg eventuelt går videre med det; skal ikke ha heftelser og faen på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Jeg har ihvertfall svarte speiler, deksler for tåkelyshull og tullbo, dieselpumper,raddis, intercooler og annet nips du kan få billlig! Grattis med ekte kriger! Min favoritt over alle favoritter er underdogen 318tds.. Min var lojalitet på hjul, sviktet aldri! Endret Februar 9, 2015 av Nytern Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg